Для багатьох непричетних до світу високих технологій штучний інтелект до сих пір залишається всього лише футуристичної концепцією. Однак реальність така, що ШІ давно є частиною сучасного бізнес-середовища. Власникам діючого бізнесу або стартапів буде корисно дізнатися, яким чином штучний інтелект допомагає розвитку проектів. Далі – основні способи використання AI на благо підприємця.

1. AI покращує якість обслуговування клієнтів.
За даними American Express, 40% клієнтів очікують швидкого обслуговування. Всі підприємства сьогодні зосереджені навколо клієнтів, і бізнес залежить від того, яке відношення до споживачів проявляє постачальник послуг. Всі компанії з швидкою і ефективною підтримкою клієнтів зазвичай мають перевагу над конкурентами.

За даними Accenture, в 2020 році 80% служб підтримки працюватимуть за допомогою чат-ботів. Сучасні стартапи використовують «розумні» додатка для обробки найпоширеніших запитів. Чат-боти відповідають на питання і дізнаються певну інформацію:

  • загальні вимоги клієнта до товару або послуги;
  • вік і місце розташування;
  • уподобання;
  • інформація по персональним пропозиціям та знижкам;
  • вирішення питань в режимі реального часу;
  • відповіді на різні запитання й відповіді.

Чим більше інформації вкладається в навчання чат-бота, тим якісніше він виконує свої обов’язки. Експерти радять запускати чат-ботів в певних точках воронки продажів. Це допоможе продати більше і поліпшити показники конверсії. Наприклад, Google Play використовує AI, щоб допомогти клієнтам знайти потрібну програму і поділитися музикою. ШІ пропонує музику, засновану на минулому пошуку, часу доби і жанрах, які людина слухала раніше.

2. ШІ – основа для прийняття рішень на основі даних.
Застосування ШІ в бізнес-аналітиці має вирішальне значення для успіху будь-якого стартапу. Штучний інтелект і машинне навчання – це шлях до передових інструментів, які дозволяють отримати уявлення про поведінку клієнтів і тенденції ринку для прийняття рішень на основі цих даних. В наші дні стартапам не потрібно покладатися виключно на стандартну звітність. Технологія інтелектуального аналізу – Business intelligence – допомагає отримати інформацію, на підставі якої приймаються бізнес-рішення.

3. ШІ стоїть за стратегічними рішеннями.
До епохи ШІ було неможливо обробляти великі обсяги даних, які використовуються для прийняття рішень. Зараз завдяки штучному інтелекту можна дізнатися про постійно мінливі вимоги клієнтів, адаптувати продукт або послугу до сучасних тенденцій.
Coca-Cola – приклад компанії, яка використовує ШІ для бізнес-аналізу. Маючи 500 брендів і клієнтську базу в 200 країнах, компанія оперує величезною кількістю даних. Фахівці використовують ШІ і технологію великих даних для розробки нових продуктів. Cherry Sprite, наприклад, був запущений у виробництво на основі даних, отриманих від автоматів для напоїв, в яких клієнти змішували напої на свій смак.

4. ШІ забезпечує автоматизацію маркетингу.
ШІ автоматизує маркетингові процеси. Інструменти на основі AI прискорюють створення контенту, налаштовують цифрові кампанії і управляють поштовими розсилками. Використовуючи AI, маркетолог генерує ідеї і адаптує контент до потреб аудиторії. Такі інструменти, як Semrush, економлять час SEO-фахівців на створення оптимізованого SEO контенту. ШІ – кращий союзник для стартапів, які прагнуть залучити ширшу аудиторію. Цифрові рекламні кампанії, засновані на штучному інтелекті, означають, що маркетологам потрібно тільки створювати рекламу, а решту буде робити машина. Нейромережа може взяти на себе такі маркетингові процеси, як сегментація аудиторії, багатоканальний маркетинг, тестування і аналіз.

5. AI підвищує безпеку даних.
ШІ запобігає атаці на систему безпеки шляхом виявлення підозрілої поведінки на сайті компанії. Раніше для усунення наслідків таких атак було потрібно кілька місяців, тепер при середньому ступені складності атаки – до тижня.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Штучний інтелект Lil Miquela – нове обличчя інфлюенс-маркетингу

Constant Contact: управління маркетинговою стратегією для малих підприємств

Коментарi