Vibes for Restaurants – комплексне рішення для мобільної взаємодії, що об’єднує всі етапи здійснення замовлення: від перегляду до оформлення. Це єдиний маркетинговий мобільний додаток, який дозволяє вирішити одну з найактуальніших проблем ресторанів, що конкурують за увагу і зацікавленість клієнтів. Завдяки Vibes ресторани звертаються до клієнта за допомогою акційних пропозицій, купонів, що приходять в мобільний гаманець, і різних програм лояльності. Додаток створює прямий діалог між покупцем і рестораном, підвищуючи обсяг продажів і збільшуючи прибуток, а також залучає нових клієнтів.

Під час фіналу NBA у 2019 році компанія Chipotle, що спеціалізується на виготовленні продуктів гриль і буріто, використовувала можливості Vibes для своєї вітальної кампанії, оскільки необхідно було збільшити клієнтську лояльності і залученість аудиторії. Платформа Vibes Chipotle забезпечила збільшення використання купонів на 28% і на 50% підвищила кількість фоловерів у Twitter.

Ось як це працює з точки зору маркетологів: Vibes for Restaurants об’єднує весь шлях покупця від зацікавленості клієнта до оформлення замовлення в ресторані. Маркетологи легко інтегрують існуючі інструменти з POS-системами, такими як Aloha, NCR, Revel, і збагачують свої маркетингові та рекламні кампанії актуальним контентом і таргетингом на платформі Vibes.

Рішення пропонує ресторанному бізнесу наступне:

  • взаємодія з клієнтами по всіх каналах зв’язку, в тому числі мобільним пристроям, через електронну пошту, месенджери. Клієнт отримує актуальні пропозиції, повідомлення про акції і т.д.;
  • унікальний підхід до кожного. Харчові звички кожної людини відрізняються. Завдяки Vibes і коротким опросникам можна встановити, чи є клієнт вегетаріанцем, чи є у нього алергії або харчова непереносимість продуктів, і сформувати на основі цих даних унікальне меню або спеціальну пропозицію;
  • складний механізм аналітики. Допомагає визначити, в який час адресату найзручніше отримати спеціальну пропозицію. Можливо, він навіть захоче відразу їм скористатися – саме це і є основною метою Vibes for Restaurants.

Генеральний директор і співзасновник Vibes Джек Філбін (Jack Philbin) заявив, що кожен відвідувач зараз хоче персональних пропозицій. Тоді він готовий повертатися в ресторан знову і знову. За останні 10 років розробка Vibes допомогла таким брендам, як Chipotle, Olive Garden, Potbelly і Zaxby’s масштабувати бізнес. Набір рішень, які зараз пропонує компаніям оновлений сервіс, дозволяє здійснювати угоди буквально «в смартфоні» споживача.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Компанія Fujitsu розробила технологію прогнозування попиту і продажів

Інфлюенсери: маркетинговий тренд, який визнали успішним

Коментарi