Американський стартап VCV.AI впроваджує програмне забезпечення для оптимізації процесу рекрутингу. Тепер проводити співбесіду кандидата на вакансії може спеціально навчений бот. VCV має функцію розпізнавання голосу і обличчя, його використання усуває можливу упередженість при наймі персоналу, повідомляють розробники.

Персональний асистент повністю замінює співрозмовника-людину, а менеджер з персоналу використовує вільний час для інших робочих завдань. Тестування бота-рекрутера проводилося протягом двох років і зараз розробка активно застосовується компаніями Danone, L`Oreal, Unilever, METRO, Philip Morris International, а також іншими компаніями в тестовому режимі.

При першому дзвінку віртуальний асистент цікавиться, чи зручно здобувачеві продовжувати розмову. Якщо відповідь ствердна – VCV продовжить роботу, якщо ні – попрощається і зателефонує пізніше. Основна відмінність VCV від співбесіди по Skype полягає в тому, що Skype передбачає саме онлайн спілкування і відеоконтакт. Користувач і бот VCV спілкуються в рамках цифрового інтерв’ю: це запис відповідей кандидата на посаду. Керівнику підрозділу не потрібно бути присутнім на співбесіді, питання задає бот, а записані на відео відповіді проглядаються у зручний для роботодавця час.

Застосування VCV доцільно для всіх типів вакансій – від співробітників початкової ланки до керуючих фахівців середнього рівня. Даний сервіс найбільш часто застосовується у сфері продажів, маркетингу, фінансів і в управлінні. Деякі компанії користуються ботом-рекрутером для найму персоналу в роздрібну торгівлю, на стажування або у сферу продажів. За задумом розробників, місія VCV – це усунення упередженості менеджерів по персоналу при прийомі співробітників на роботу.

Під час тестового періоду сервіс використовувався компаніями-розробниками для попереднього відбору кандидатів, автоматичних перевірок викликів і проведення голосових інтерв’ю. З кандидатами проводить співбесіду бот з функцією розпізнавання обличчя і голосу. В ході розмови нейронна мережа визначає настрій і модель поведінки здобувача, а також фіксує надмірну нервозність або виявляє можливі психічні розлади. Бот позбавлений расових або релігійних забобонів, неупереджений і не може дискримінувати кандидата на посаду за гендерною ознакою.

VCV.AI заявляє, що завдяки роботам-рекрутерам компанії заощаджують більше 20 робочих годин на тиждень. Зараз VCV.AI планує зміцнити свої позиції на світовому ринку підбору персоналу і відкрила новий офіс у Токіо. Проект підтримала японська компанія VC Will Group, фонд Talent Equity Ventures і приватні інвестори.

Опитування, проведене аналітичною агенцією Deloitte показало, що кожна велика компанія витрачає в середньому 4 тисячі доларів на процес найму кандидатів на керівні посади. А для підвищення ефективності найму рекрутингові агентства навіть залучають інвесторів, наприклад, HireVue отримав інвестиції в сумі 93 мільйони доларів, а AllyO – у розмірі 19 мільйонів доларів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Orange Business Services відкриває інноваційну лабораторію HR

Британські компанії використовують AI для обліку продуктивності персоналу

Коментарi