Tata Group входить в список з 11 компаній з найвищим рейтингом репутації. Експерти конгломерату використовують можливості штучного інтелекту для оптимізації процесів роботи HR-департаменту, відділу продажів, маркетингового відділу і збираються в найближчі роки скоротити чисельність обслуговуючого персоналу, замінивши його чат-ботами.

Досвід Tata Group за капіталізацією ринку безцінний. В Індії компанія займає лідируючі позиції по безлічі показників. Сфера її діяльності: машинобудування, виробництво споживчих товарів, інформаційні технології, хімічні речовини, енергетика. Представництва Tata Group є у 80 країнах світу, а до складу холдингу входить 114 компаній.

За відгуками HR-фахівців і маркетологів компанії, найефективнішими «співробітниками» Tata Group є чат-боти дочірніх компаній Tata – Tia, Richa і Kara. Це платформи штучного інтелекту, які зараз виконують завдання, раніше виконувані людьми. Tia в значній мірі спрощує процес отримання кредитів клієнтами Tata Capital. Richa, яка обслуговує Tata Steel і Cara в Tata Consultancy, взаємодіють з клієнтами і надають їм інформацію з найважливіших питань.

Tia перевіряє можливість отримання кредиту і допомагає клієнту його отримати в лічені хвилини. Чат-бот також знижує загальну вартість обслуговування кожного
клієнта, виключаючи необхідності залучати персонал фінансової компанії до таких завдань. Зараз більше 25% клієнтів Tata Capital користуються послугами бота для отримання кредиту замість традиційного візиту в банк.

Кілька років тому впровадження бота Cara вирішило 40% прямих запитів, які направляються до відділу кадрів компаній Tata Steel і Tata Chemicals. Потім інженери створили бот TCS Ignio, і зараз він обробляє 83% запитів. RICHA, голосовий асистент Tata Steel, в значній мірі допоміг оптимізувати процес закупівель в компанії, підвищивши продуктивність внутрішньої служби закупівель ProCare за рахунок точності і швидкості реагування на запити. Платформа RICHA також дозволяє постачальникам і користувачам безпосередньо взаємодіяти з різними IT-додатками.

Сферою корпоративної діяльності та функціоналом HR-департаменту застосування ботів не обмежується. Приклад – діяльність компанії Mahindra Group. Вона використовує чат-ботів для бронювання клієнтами квитків і готелів, персональний
помічник допомагає вирішувати специфічні запити на кількох індійських діалектах, за рахунок цього збільшується клієнтське охоплення. В сільськогосподарському секторі Mahindra також використовує чат-бота: це віртуальний асистент MAG (My Agri Guru) для фермерів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Перетворення людських ресурсів: прогноз для HR до 2030 року

HR-лідери повинні використовувати інструменти AI для більш ефективної роботи компанії

Коментарi