Головний розробник морських портів і промислових зон ОАЕ, компанія Abu Dhabi Ports, має намір створити закриту комплексну систему портів, яка об’єднала б усі ключові вузли поставок і відправок товарів, а також зміцнила існуючу логістичну інфраструктуру країни.

Актуальними тенденціями в розвитку мережі портів Держав Перської затоки (GCC) є: збільшення виробничих потужностей і підвищення ефективності портових споруд. Очікується, що протягом наступних десяти років влада держави модернізує всі морські порти ОАЕ і країн Перської затоки. Це забезпечить необхідну інфраструктуру для обслуговування більших суден і зростання торгівлі.

За два останніх десятиліття середній розмір судноплавних судів збільшився на 65%. Така тенденція привела до автоматичного масового переходу до використання більш великих суден, щоб скоротити витрати на доставку і час вантажів у дорозі. Саме тому збільшення пропускної спроможності портів так важливо для міст. Термінали порту Халіфа, ADT і новий термінал CSP в Абу-Дабі, здатні обслуговувати мегакораблі місткістю понад 20 000 TEU. Наприклад, Emirates Global Aluminium, найбільша промислова компанія в ОАЕ на початку року продемонструвала своє перше повністю завантажене судно Capesize, яке вільно заходило в будь-який порт GCC. Можливість розміщення подібних «гігантів», нарешті, досягнута. З 16,5 м до 18,5 м поглиблені заходи на посадку, вони ж розширені з 250 м до 280 м. Термінал CSP Абу-Дабі вже прийняв судна COSCO SHIPPING SOLAR і PISCES, місткістю 21 000 TEU і 20 000 TEU відповідно.

Щоб задовольнити зростаючий попит на розміщення подібних кораблів, термінали порту Халіфа розширять. До кінця 2020 року об’єкт отримає ще 2,7 млн. кв.м землі в оренду і додаткові 6,1 км набережной. Всі ці дії проводяться в рамках п’ятирічної стратегії з розширення потужностей порту з 4,1 млн до 9,1 млн TEU. Також керівництво Abu Dhabi Ports має намір з’єднати за допомогою сучасних технологій дорожні і авіаційні мережі, які підходять для великих обсягів перевезень. Розробка комплексної інфраструктури підвищить ефективність ланцюга поставок на всьому шляху проходження товару.

Частиною інноваційної стратегії є посилення промислової зони Халіфа – KIZAD. Вона вже має ефективне морське, повітряне та автомобільне сполучення, і в майбутньому планується приєднати до неї з/д мережу. Цифрові інновації – вагома частина плану системи портів. Дочірня компанія Abu Dhabi Ports – Maqta Gateway – розробила і почала використовувати першу в ОАЕ платформу «єдиного вікна», яка надає торговому співтовариству близько 130 послуг на морі, суші і в повітрі. Компанія також розробляє і тестує міжнародне рішення для ланцюжка поставок з MSC Mediterranean Shipping Company під назвою SILSAL. Всі цифрові ініціативи забезпечують безперебійну, швидку, безпечну і ще більш ефективну торгівлю.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Murphy Global Logistics приєдналася до використання блокчейн-мережі GumboNet

Логістична платформа Navisphere відстежує рух урагану Доріан

Коментарi