Бразильський стартап iFood, власність технологічної компанії Movile, надихаючись прикладом конкурентів, зробив ставку на інновації. Керівництво організації оголосило про запуск «академії» штучного інтелекту, в якій навчатимуть тонкощам використання AI і основам логістики.

Що спільного у таких гігантів сервісу доставки їжі, як GrubHub (США), Delivery Hero (Німеччина) і Doordash (США)? Кожна з них використовує найостанніші технологічні розробки для забезпечення клієнтів якісними і смачними стравами, при цьому хедлайнери галузі дотримуються строгих часових рамок доставки. iFood не відстає від всесвітньо відомих сервісів, і покладає великі надії на свою «AI-академію».

У відкриття навчального центру з питань штучного інтелекту стартап планує інвестувати 20 мільйонів доларів. Передбачуваний штат співробітників до кінця року складе 100 осіб, в програмі навчальних курсів передбачені заняття по машинному навчанню, глибокому навчанню, когнітивним наукам і логістиці. Головним науковим співробітником центру призначений Сандор Каетано (Sandor Caetano), голова бразильського віртуального банку Nubank (найбільша віртуальна фінансова організація в Латинській Америці). Раніше Каетано керував науковою програмою, присвяченою сучасним банківським системам. Фінансист планує організувати співпрацю з інноваційним центром Onovolab, який займається підтримкою бразильських підприємців і технологічних стартапів.
В рамках першого раунду фінансування компанія iFood отримала 500 мільйонів доларів. Аналітики вважають, що це найбільший капітал, коли-небудь залучений латиноамериканським стартапом. За обсягом інвестицій з ним може зрівнятися тільки фінансування фітнес-платформи Gympass. Серед всіх стартапів Бразилії частка iFood становить 86%.

Сьогодні iFood працює у 480 бразильських містах, співпрацює з 50 тисячами ресторанів, а у службі доставки налічується 120 тисяч водіїв. За офіційними даними, стартап перевершує навіть бразильський Uber Eats (ця компанія доставки їжі зараз посідає друге місце у рейтингу). Щомісячна кількість замовлень складає 17,4 мільйона (в середньому 390 тисяч в день), це на 130% перевищує показники минулого року.

За даними Forbes, iFood і раніше використовував технології штучного інтелекту для поліпшення якості обслуговування. Тепер компанія має намір залучати молодих фахівців з місцевих університетів для подальших розробок у сфері AI.

Особливі очікування компанія-власник стартапу покладає на інтелектуальні рішення, орієнтовані на споживача. Наприклад, панель інструментів iFood у ресторані дозволить власникам бізнесу використовувати дані про попередні замовлення для формування персональних пропозицій. «Розумна» система також розробить оптимальний маршрут доставки, зробить вибірку по місяцях, днях, часу замовлення і іншим параметрам.

Крім iFood, Movile фінансує платіжну систему Zoop, додаток для продажу квитків Sympla і дитячу ігрову платформу Playkids.

 

Читайте також:

Монако підвищує рівень мобільності городян

Компанія Nuro модернізує сферу доставки за допомогою автономних автомобілів

Автор: Олена Семенчук


Коментарi