На світовому ринку технологій і комунікацій спостерігаються два процеси: активне використання штучного інтелекту і відмова від застосування інтелектуальних систем через сумніви або недостатність капіталу компанії. Якщо говорити про маркетинг, можна стверджувати, що AI в даній галузі ще «молодий». Крім того, існують певні труднощі з реалізацією систем ШІ: дефіцит компетентного технічного персоналу, різниця «розумних» сервісів, які поки неможливо застосовувати узгоджено – кожна система збирає і зберігає дані, і вкрай рідко є можливість зібрати інформацію з різних сервісів в одне сховище.

Фахівці аналітичної компанії eMarketer розповіли про три найбільш ймовірних напрямках розвитку технології AI в найближчий рік, про які повинні знати фахівці у сфері маркетингу.

Більш розвинений таргетинг
За наявними даними, використання штучного інтелекту для створення таргетованої реклами та сегментації аудиторії – це найпопулярніші опції AI. Ці ж стратегії будуть продовжувати розвиватися і в 2019 році, вони стануть більш розумними по мірі застосування до нових маркетингових каналів. До таких каналів відноситься і сучасне телебачення. Очікується, що медіа-індустрія і штучний інтелект сформують надійне партнерство. Правильна методологія ШІ допомагає маркетологам підвищувати точність потрапляння пропозиції у відповідну цільову групу. Реклама на радіо, спілкування безпосередньо з клієнтами, сервіси прямих поштових розсилок – це універсальні і дієві методи, які допомагають швидко просувати продукт і готують ґрунт для розвитку і впровадження сучасних технологій у маркетинг. Один з багатьох прикладів таких технологій: сервіс розсилки на базі AI, який формує базу даних потенційних клієнтів, а потім виконує відправку рекламних повідомлень.

Більше прозорості
І технологія штучного інтелекту, і маркетингова стратегія компанії повинні бути прозорими. Будь-яка запатентована технологія вимагає конфіденційності, але занадто велика кількість компаній «ховається» за чорними ящиками розробок, тим самим перекриваючи додаткові канали зв’язку і розвитку, зменшуючи необхідність здорової конкуренції. Основна технологічна тенденція 2019 – прозорість застосовуваних ініціатив, використання додатків з відкритим вихідним кодом, співпраця з багатьма брендами і маркетинговими агентствами, обмін даними і досвідом.

Особливо важливим є розуміння даних, що надаються системами штучного інтелекту. Наприклад, у 2018 році такі провайдери, як Roku, Placed, 4C нерідко пропонували клієнтам інформацію про те, які дані використовують, як доповнення до пакетів продаваних рішень. Все більша кількість постачальників технологій та інформаційних послуг слідують цьому прикладу, щоб допомогти маркетологам зрозуміти, як працює AI.

Більше інтелекту
Автоматичний аналіз даних, який проводить система ШІ, скасовує необхідність створення відділу по обробці даних. Однак, у міру того як машини будуть ставати все розумнішими, фірмам, що використовують AI, доведеться навчитися розбиратися у типах інтелектуальних систем і в тому, як вони працюють.

Згідно Harvard Business Review, багато компаній «перегоріли» фінансово, оскільки застосовували неправильний тип ШІ по відношенню до конкретного проекту. Сьогодні маркетологи активно просунулися у розумінні методології ШІ у сфері ринку, їм знайомі такі поняття, як дерева рішень, нейронні мережі, регресії і т.д. Крім того, фахівці стали розбиратися, які способи дії інтелектуальних систем більш відповідають таким бізнес-вимогам, як прозорість ринку, формування вартості товару, терміни укладання угод і т.д. Саме поняття «робота зі штучним інтелектом» стало більш наповненим і змістовним.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Як штучний інтелект оптимізує роботу маркетологів: основні можливості і процеси

Коментарi