За останні кілька років фахівці з кадрів розширили свої інструменти підбору персоналу, і почали активно використовувати технологію штучного інтелекту на ринку праці.

Всі розмови з кандидатами на вакантну посаду тепер можуть відбуватися без залучення рекрутерів – за допомогою чат-ботів і автоматичного обміну повідомленнями.

Спростилася і процедура пошуку фахівців. Наприклад, соціальний ресурс LinkedIn тепер пропонує рекрутерам індивідуальний список кандидатів з необхідним компанії досвідом, що недавно створили профіль на сайті. Також сервіс пропонує спеціальний вид реклами для покупки рекламних оголошень, їх розміщення і оптимізації. Такі програмні продукти, як рекламна платформа JobAdX, система пошуку Uncommon, платформа рекрутингу Leoforce стають все більш популярними.

Інструменти підбору ШІ, застосовувані великими компаніями, надають керівній ланці практичну допомогу в наймі співробітників, усуваючи марну діяльність і роблячи процес рекрутингу більш інтелектуальним, раціональним. Одним з найбільш важливих результатів застосування AI є вивільнення додаткової кількості часу у менеджера з персоналу. В результаті рекрутери приділяють більше часу спілкуванню з дійсно досвідченими кандидатами, не витрачаючи зусиль на відсіювання резюме здобувачів без досвіду. Компанія, в свою чергу, залучає до штату кваліфікованих співробітників.

Всі сучасні великі компанії йдуть по шляху переорієнтації методології підбору персоналу – чим відповідальніша посада, тим більше заохочується кандидат з великим досвідом роботи у конкретному сегменті. ШІ миттєво надає дані з сайтів пошуку роботи, а час, що звільнився рекрутер може витратити на іншу діяльність.

Отже, в чому полягає основна діяльність інструментів підбору ШІ?

  1. Відбір кандидатів.
    ШІ розсилає оголошення про пошук співробітників на відповідні ресурси – дошки оголошень про роботу. Коли кандидат відповідає на вакансію, його резюме отримує система ШІ, при відповідності вимог здобувача запрошують на співбесіду. Незалежно від того, чи займається штучний інтелект аналізом резюме, ідентифікацією ключових слів або збором даних для подальшого сортування, в кінцевому підсумку AI формує стек цифрових резюме.
  2. Ефективна комунікація.
    Компанії зацікавлені у тому, щоб бренд був впізнаваним і викликав позитивні асоціації у всіх без винятку претендентів. Оптимізація процесу подання резюме – один з ефективних способів привернути до себе кандидата. Завдяки ШІ, а саме функції чат-ботів або моментального обміну повідомленнями, заповнити анкету можна всього за кілька хвилин, без дзвінків і обміну електронними листами.
  3. Оптимізація рекрутингу.
    Завдяки платформам і сервісам на базі ШІ рекрутер отримує можливість займатися тим, чого не може зробити комп’ютер: проводить співбесіди і відбирає персонал, ідеально відповідає вимогам компанії, приймає рішення, ґрунтуючись на загальному враженні від кандидата.

Серед проблем, з якими стикаються роботодавці при використанні інструментів ШІ, виділяють такі:

  • небажання деяких компаній застосовувати сучасні технології, відданість традиціям;
  • неправильне застосування AI (пов’язано з низькою кваліфікацією, відсутністю бажання вчитися);
  • відсутність у компанії чіткої методології процесу найму (мистецтво наймати співробітників будується не за один день, але без чіткої стратегії, реорганізації процесів у відповідності до тенденцій, успіху не досягти).

Всього рік тому менеджерам з персоналу доводилося шукати аргументи на користь застосування технологій ШІ у сфері рекрутингу. Тепер компанії самі хочуть їх впроваджувати.

 

Читайте також:

Shortlyster – AI-стартап для пошуку кращих співробітників і роботи

Штучний інтелект продовжує змінювати світовий сектор HR

Коментарi