TripActions – компанія, що організує і супроводжує бізнес-перельоти окремих осіб і груп мандрівників. У перелік послуг входить бронювання квитків, пошук найбільш вигідних маршрутів, цілодобова онлайн-підтримка клієнтів. І бронювання квитків, і управління поїздками можна самостійно здійснювати на сайті компанії або через додаток TripActions для смартфонів.

Створення та інвестиції

Стартап TripActions був заснований в 2015 році в США розробниками Аріелем Коеном і Іланом Твігом, яких не влаштовувала відсутність сервісу під час робочих поїздок та рівень обслуговування по прибуттю. Іноді виникали проблеми з заселенням у готель, з прокатними автомобілями, а компанія-перевізник нічим допомогти не могла.

У травні 2015 року TripActions отримала перші інвестиції – 4 млн дол. від ізраїльських підприємців Орена Зєєва і Дові Френсіса. У січня 2016 стартап знову фінансують, цього разу кошти в розмірі 14,6 млн дол. надійшли з Oren Zeev Ventures і Lightspeed Venture Partners за участю SGVC.

У жовтні 2017 року Zeev Ventures, SGVC і Lightspeed вклали в діяльність TripActions ще 12,5 млн дол. Влітку 2017 року компанія переїхала в штаб-квартиру в Пало-Альто, а в 2018 у стартапа з’явилося європейське представництво в Амстердамі і офіс в Лондоні. У планах директорів – розширення інфраструктури та клієнтської мережі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

«Ми не надаємо дешеві послуги – ми шукаємо альтернативу»

Скасування рейсів – часте явище, і TripAction може вирішити будь-які проблеми, пов’язані з цим. Компанія підбирає альтернативний рейс, переносить бронювання готелів, постійно підтримує зв’язок з клієнтом. Конкуренти TripAction – американські гіганти індустрії супроводу поїздок SAP Concur і American Express. Незважаючи на конкуренцію, популярність сервісу залишається високою. В якості заохочення клієнти TripActions отримують подарункові сертифікати за вибір більш дешевого варіанту подорожі, так як економлять гроші компаній.

За словами Аріеля Коена, успіх стартапу заснований на його суті: не надавати дешеві послуги, а шукати альтернативу. В даний час TripAction активно застосовує технології штучного інтелекту. AI використовується для спрощення процесу бронювання квитків, а також для комплексного поліпшення користувальницького інтерфейсу. Допомагає вивчати статистику подорожей, створювати базу найбільш популярних авіакомпаній і готельних мереж. Алгоритми AI збирають персоналізовані дані: в який час клієнт вважає за краще здійснювати переліт, які готелі вибирає частіше і т.д.

Розумний інтерфейс TripAction показує користувачам можливі варіанти супроводу поїздки. Для існуючих клієнтів вони засновані на обираних раніше умовах, для нових клієнтів – на параметрах, які сподобаються їм з великою ймовірністю.