TripActions – компанія, що організує і супроводжує бізнес-перельоти окремих осіб і груп мандрівників. У перелік послуг входить бронювання квитків, пошук найбільш вигідних маршрутів, цілодобова онлайн-підтримка клієнтів. І бронювання квитків, і управління поїздками можна самостійно здійснювати на сайті компанії або через додаток TripActions для смартфонів.
Створення та інвестиції
Стартап TripActions був заснований в 2015 році в США розробниками Аріелем Коеном і Іланом Твігом, яких не влаштовувала відсутність сервісу під час робочих поїздок та рівень обслуговування по прибуттю. Іноді виникали проблеми з заселенням у готель, з прокатними автомобілями, а компанія-перевізник нічим допомогти не могла.
У травні 2015 року TripActions отримала перші інвестиції – 4 млн дол. від ізраїльських підприємців Орена Зєєва і Дові Френсіса. У січня 2016 стартап знову фінансують, цього разу кошти в розмірі 14,6 млн дол. надійшли з Oren Zeev Ventures і Lightspeed Venture Partners за участю SGVC.
У жовтні 2017 року Zeev Ventures, SGVC і Lightspeed вклали в діяльність TripActions ще 12,5 млн дол. Влітку 2017 року компанія переїхала в штаб-квартиру в Пало-Альто, а в 2018 у стартапа з’явилося європейське представництво в Амстердамі і офіс в Лондоні. У планах директорів – розширення інфраструктури та клієнтської мережі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.
«Ми не надаємо дешеві послуги – ми шукаємо альтернативу»
Скасування рейсів – часте явище, і TripAction може вирішити будь-які проблеми, пов’язані з цим. Компанія підбирає альтернативний рейс, переносить бронювання готелів, постійно підтримує зв’язок з клієнтом. Конкуренти TripAction – американські гіганти індустрії супроводу поїздок SAP Concur і American Express. Незважаючи на конкуренцію, популярність сервісу залишається високою. В якості заохочення клієнти TripActions отримують подарункові сертифікати за вибір більш дешевого варіанту подорожі, так як економлять гроші компаній.
За словами Аріеля Коена, успіх стартапу заснований на його суті: не надавати дешеві послуги, а шукати альтернативу. В даний час TripAction активно застосовує технології штучного інтелекту. AI використовується для спрощення процесу бронювання квитків, а також для комплексного поліпшення користувальницького інтерфейсу. Допомагає вивчати статистику подорожей, створювати базу найбільш популярних авіакомпаній і готельних мереж. Алгоритми AI збирають персоналізовані дані: в який час клієнт вважає за краще здійснювати переліт, які готелі вибирає частіше і т.д.
Розумний інтерфейс TripAction показує користувачам можливі варіанти супроводу поїздки. Для існуючих клієнтів вони засновані на обираних раніше умовах, для нових клієнтів – на параметрах, які сподобаються їм з великою ймовірністю.
Читайте також:
Дрони захищатимуть птахів від небезпеки у повітряному просторі
Компанія Sony працює над створенням інтелектуальної служби таксі
Як штучний інтелект змінює музичну індустрію
підзаголовок: Написати пісню або знайти талановитого музиканта, про якого повинен дізнатися весь світ, скласти список ваших улюблених треків і видати рекомендацію про те, що послухати сьогодні вранці: AI відмінно справляється з цими завданнями. Великі звукозаписуючі…
Vemity: проста в управлінні і доступна платформа штучного інтелекту для бізнесу
За допомогою платформи будь-який підприємець, що не розбирається в тонкощах роботи штучного інтелекту, може інтегрувати сучасну технологію у проект на своєму підприємстві. Сервіс самонавчається, при цьому клієнт платить виключно за обсяг отриманих системою навичок –…
Digital Customer Experience від Verizone – цілодобовий сервіс підтримки клієнтів на базі AI
Рішення являє собою комплексну керовану послугу для кращої взаємодії бізнесу з приватними і корпоративними клієнтами. Споживачі, пов'язані через Digital CX з бізнесом, отримують персоналізовані пропозиції у соцмережах, живих чатах, по електронній пошті та телефону. Всі…
Основні кіберзагрози за версією компанії Avast у 2019 році
Фахівці виділили основні вразливості та загрози як для корпоративних, так і для приватних користувачів мережі Інтернет. До переліку увійшли пристрої інтернету речей (IoT), штучний інтелект та підроблені мобільні додатки. Знизити ступінь доступності даних для зломників…
Сервіс доставки Key від Amazon розширено – тепер клієнтам доступні рішення Key for Garage і Key for Business
Приватні користувачі, які застосовують програмні продукти Amazon для "розумних" будинків, зможуть отримати посилку, навіть перебуваючи далеко від дому - кур'єр доставить її прямо в гараж. Також створено спеціалізоване рішення для власників бізнесу та корпоративних клієнтів.…
AI у харчовій промисловості: основні можливості та застосування “розумних” систем
Штучний інтелект все міцніше впроваджується у нашому повсякденному житті. Вгадати з вибором ресторану або замовити найсмачнішу страву з меню, швидко прийняти і оформити замовлення, додати нових відтінків смаку улюбленим напоям - саме так працює ШІ…
Смарт-рішення VeeaHub – ефективний спосіб взаємозв’язку з роздрібними клієнтами
Розробка буде корисна, в першу чергу, власникам малого бізнесу, керівникам інтернет-магазинів, рітейлерам. Виробник рішення - компанія Veea - називає свій продукт інструментом, який замінить собою точки доступу Wi-Fi, стане ефективним інструментом реклами і аналітики