Використовувати автоматизацію в трансформації роботи компанії можна тільки в тому випадку, якщо всі роботодавці застосують комплексний чотириступінчастий підхід до управління персоналом. Про це в деталях розповіли керуючий директор Willis Towers Watson і директор з досліджень в школі бізнесу ім. Маршалла при Університеті Південної Каліфорнії.

Експерти запропонували новий набір інструментів для застосування штучного інтелекту в сучасних компаніях. Це деконструкція, оптимізація, автоматизація і реконфігурація. Переосмислення робочої стратегії дає керівникам компаній і фахівцям з персоналу більш точний, запланований і дієвий спосіб вирішення того, як застосовувати автоматизацію на виробництві або серед працівників офісу.

Для всіх базових процесів в галузі управління персоналом використовуються такі сучасні рішення, як Subscribe HR. Це ПЗ містить комплекс з 12 модульних хмарних програм: E-Recruitment, Onboarding, CORE-HR, Surveys/Digital Forms, Self-Service, Reporting, Developer, Workflow, Integration, Payroll, Performance management, IDE.

Хмарне програмне забезпечення просто інтегрується і дозволяє управляти кожним етапом життєвого циклу персоналу в компанії. Це цілісний пакет HR-рішень для автоматизації рутинних завдань. Відкритий API дозволяє інтегрувати будь-яке бізнес-рішення для створення цілісної екосистеми SaaS.

Серед доступних опцій: інтеграція з платіжними відомостями, фінансами, ERP (системами управління підприємством), контроль і облік робочих місць, управління функцією Active Directory, контроль навчальних програм і соціальних мереж. Ця розробка підійде тим компаніям, які хочуть інтегрувати кілька бізнес-рішень в єдину, цілісну екосистему (серед них Myob, Centrify, ADP, Adzuna, XERO, Reckon, Twitter, Facebook та інші). Користувачам доступний пробний період тестування рішення протягом 7 днів. Надалі пропонується вибір між підписками Standard, Enterprise, Performance management. Їх вартість від 1 до 6 доларів в місяць на одного роботодавця.

Програмне забезпечення дає можливість HR-фахівцям займатися віддаленим рекрутингом, отримувати метрики HR і виконувати аналіз даних персоналу. В цьому і полягає ідея автоматизації: їй підвладні всі повторювані завдання. Але в той же час, не будь-яка автоматизація корисна: наприклад, в банківській справі банкомати ефективніші та швидші за касирів у видачі коштів, проте касир при спілкуванні з клієнтом може порекомендувати йому додаткові банківські послуги.

Іноді, навіть якщо завдання є повторюваним, його не потрібно автоматизувати, оскільки автоматизація повинна давати високу віддачу, вести до підвищення продуктивності. Як приклад можна привести роботу HR-менеджера: робот здатний взяти на себе функції рекрутера, але тільки частково. У нього відсутня інтуїція і емпатія, в той час як менеджер по персоналу легко розпізнає в претендентові здатності до виконання обов’язків.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Чому компанії повинні впроваджувати L&D

Професії, які зникнуть в майбутньому: чи варто їх освоювати?

Коментарi