FlixStock – стартап, який працює в сфері моди та дизайну, оголосив про залучення 2,5 мільйонів доларів в рамках фінансування, проведеного Wavemaker Partners за участю компаній Seeds Capital і Leo Capital. Стартап планує використання фінансових вкладень для відкриття власного дослідницького центру генеративного штучного інтелекту в Сінгапурі і розгортання в США.

Стартап FlixStock був заснований у 2015 році. Він прагне до вирішення завдань, пов’язаних зі створенням і використанням модних зображень для сайтів електронної комерції. Згідно місії компанії, завдяки глибоким алгоритмам навчання фахівці стартапу мають можливість створювати готові зображення для веб-сайтів без необхідності організації складних фотосесій. За словами Пола Сантоса (Paul Santos), керуючого партнера Wavemaker Partners, застосування технології FlixStock дозволило йому збільшити кількість створюваних модельних зображень і знизити витрати на організацію зйомок на 80%.

Зображення є ключем до успішної електронної торгівлі, але у виробництві модних знімків раніше ніколи не використовувалися інновації, підкреслив засновник і генеральний директор FlixStock Харіндар Кір (Harindar Keer). Кір зробив акцент на тому, що набір рішень, пропонований стартапом, допомагає рітейлерам створювати зображення у необхідних кількостях з мінімальними витратами. В даний час FlixStock має офіси у 7 країнах світу і обслуговує понад 60 великих рітейлерів. За даними компанії Statista, мода займає більшу частину ринку електронної комерції, і у 2019 році цей сегмент e-commerce був оцінений в 519 мільярдів доларів. Очікується, що він буде збільшуватися приблизно на 12,2% у рік і до 2023 року досягне 922 мільярдів доларів.

Як це працює?
Застосування FlixStock дозволяє показати клієнту більш цікаві фото товару, в цілому формує позитивний імідж компанії і За рахунок масштабування знімків компанії-клієнти стартапа за місяць:

  • збільшили дохід на 9%, а розмір продуктового кошика на 33%;
  • на 27% знизили відсоток повернення товарів;
  • на 37% підвищили конверсію сторінки;
  • знизили кількість «кинутих кошиків» на 19%;
  • збільшили рейтинг кліків на 53%;
  • на 100% поліпшили візуальне сприйняття контенту.

Зображення від FlixStock роблять сайт більш візуально орієнтованим, контент на сторінках ексклюзивний, а фото не повторюються і не «спливають» у конкурентів. Генеративна мережа створює ідеальний піксельний фон з роздільною здатністю 4k, остаточний набір знімків можна отримати за 15 хвилин, а не за 15 днів. При необхідності фон можна замінити, а одяг демонструють реальні моделі, а не відеоперсонажі.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Domino’s Pizza робить ставку на торгівлю їжею на винос

Бренди повинні бути технологічними: дослідження Wunderman Thompson Commerce

Коментарi