У Нью-Йорку відкрився новий магазин-кафе Starbucks. Він відрізняється від відкритих раніше тим, що працює в напрямку інтегрованого рітейлу (Embedded Retail). Його офіційна назва – Starbucks Pickup. Кафе розташоване недалеко від Пенсільванського вокзалу (жителі міста називають локацію Penn Station). Відмінність цього закладу від інших магазинів всесвітньо відомої мережі в тому, що клієнти відправляють свої замовлення з мобільних телефонів, і до моменту, коли вони приходять в кафе, їх замовлення готове. Тільки в цьому магазині все приміщення облаштовано таким чином, щоб клієнт максимально швидко забрав своє замовлення.

У дальній частині приміщення розташовується зона приготування десертів, а ближче до входу – стійка для видачі замовлень і лайтбокси з ім’ям гостя і статусом його замовлення. Використовуючи додаток у своєму смартфоні, клієнт обирає на мапі Starbucks Pickup, оформляє замовлення і забирає його, приходячи в кафе. Напій гостю передає бариста, обслуговування виконується в кращих традиціях Starbucks. Єдина відмінність в звичній схемі замовлення це відсутність написів на чашках.

Інтегрований ритейл (Embedded Retail) – новий напрямок роздрібної торгівлі, яке задовольняє побажання клієнтів саме тоді, коли їм це необхідно, наприклад, на станціях метро, ​​в аеропортах, тренажерних залах, коворкінгах і т.д. Зараз Embedded Retail знаходиться на ранній стадії розвитку, і поява Starbucks Pickup підтверджує це.

Хорошим прикладом цієї стратегії є Nordstrom Local, інноваційний сервісний центр, який роздрібний гігант запустив в жовтні 2019 року в Лос-Анджелесі. Рітейлер займається реалізацією одягу, взуття, косметики, аксесуарів і супутніх товарів. Для зручності клієнтів було вирішено створити великий магазин безпосередньо на жвавій вулиці Melrose Avenue, по сусідству з бутиками Glossier, Marc Jacobs і іншими відомими брендами. Покупці не приходять в Nordstrom Local, щоб вибрати потрібну річ – все, що сподобалося, вони обирають і оплачують вдома, а в магазині тільки забирають замовлення. Якщо в процесі вибору виникають питання щодо одягу, покупець відправляє заявку стиліста, який підбирає необхідну базу гардеробу або рекомендує інші товари, виходячи з типу фігури.

Експерти в галузі рітейлу прогнозують, що в найближчі роки людська взаємодія при будь-яких процесах в торгівлі зміститься від операцій вибору безпосередньо в магазині, кафе чи будь-якій іншій ритейл-точці до завчасної покупки і швидкої оплати замовлення, а також підтримці клієнта після покупки. Економія часу – важливий фактор успіху в сучасному світі, особливо, в умовах активного життя в мегаполісі. Однією з перших компанія Starbucks перейшла на електронні платежі, а тепер вона трансформує купівельний сервіс, роблячи його більш швидким, але таким само якісним.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

ASOS тестує інструмент доповненої реальності See My Fit

Ритейлери APAC роблять ставку на AI

Коментарi