Saleswhale, який називає себе діалоговою поштовою маркетинговою платформою, використовує «ботів», керованих AI, для обробки електронної пошти. Ці ж боти організовують зустрічі і координують процес супроводу клієнта, отже, маркетологи можуть приділяти більше часу іншим важливим питанням. Використовуючи технологію штучного інтелекту, компанія може охопити більшу кількість потенційних клієнтів.

В ході раунду фінансування компанія залучила кошти від фонду Monk’s Hill Ventures, GREE Ventures, Wavemaker Partners і Y Combinator. До речі, Saleswhale – один з небагатьох стартапів у Південно-Східній Азії, який успішно пройшов через два етапи бізнес-інкубатора Y Combinator (поряд з такими відомими стартапами, як Reddit і Airbnb). Зараз платформа активно розвивається і збільшує чисельність персоналу, а також планує відкрити офіс у Каліфорнії.

За останні два роки Saleswhale стала орієнтуватися на роботу із стартапами і клієнтами корпоративного рівня. У діалогової платформи зараз понад сто клієнтів, серед яких рекрутингове агентство Randstad, освітня компанія General Assembly, постачальник корпоративного програмного забезпечення Unit4 та інші. По мірі того, як Saleswhale розширював комплекс послуг, що поставляються, прибуток компанії стрімко зростав і зараз (у порівнянні з початковим) збільшився у 10 разів!

І хоча ШІ сприймається деякими компаніями, як реальна загроза для робочих місць, Saleswhale знаходиться на іншій чаші ваг – допомагає маркетологам виконувати більше роботи. Це програмне забезпечення виконує пошук і відбір потенційних клієнтів, а також відправку листів з рекламними розсилками і спеціальними пропозиціями. Основна особливість такого ПЗ – «людяний» підхід до спілкування з клієнтом. Більшість адресатів, які отримали листи, впевнені, що спілкуються з людиною. Особистість ШІ-помічника можна вибрати з доступних профілів на сайті в бібліотеці AI Assistants.

Персонального помічника з продажу можна налаштувати так, щоб він залучав до роботи всі згенеровані маркетингові ліди тоді, коли це потрібно. Також помічник вміє створювати «дерева розмов» (продовжувати діалог по заданій темі), відправляти необхідні документи за вимогою, класифікувати наміри клієнтів і обробляти отримані відповіді на листи. Механізм збору даних платформи дозволяє витягувати корисну інформацію з неструктурованих даних в електронній пошті: ШІ збирає номери телефонів, імена конкурентів, причини відмови від комерційних пропозицій і т.д, а після проводить тематичний аналіз даних. Saleswhale інтегрується з провідними світовими платформами CRM: Salesforce, HubSpot і Microsoft Dynamics.

Асистент Saleswhale AI активно застосовується не тільки у маркетингу і продажах, але і в освітній сфері, наприклад, для спілкування з клієнтською базою компаній, які проводять навчальні семінари, курси чи тренінги.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

П’ять ефективних AI-інструментів для оптимізації маркетингових процесів

Компанія Iterable представила нові програмні продукти для маркетологів

Коментарi