Фрост Приоло (Frost Prioleau), генеральний директор компанії Simpli.fi, розповів про корпоративну позиції щодо машинного навчання. Simpli.fi завоювала ринок завдяки своїй комплексній платформі для локалізованої реклами. Її клієнтами є рекламні агентства, бренди, торговельні мережі і дрібні приватні маркетингові організації.

З самого початку діяльності Simpli.fi, фахівці компанії робили ставку не на загальні купівельні параметри і переваги, а на аналіз місцевої, локальної аудиторії (наприклад, в межах одного району або міста), тим самим забезпечуючи більш високу продуктивність і детальний аналіз даних. Так клієнти Simpli.fi могли постійно покращувати свою маркетингову стратегію, не орієнтуючись на загальне розуміння ситуації, але ставлячи деталізацію потреб кожного клієнта в пріоритет.

На думку Приоло, велика частка успіху компанії пов’язана із застосуванням сучасних технологій, зокрема, машинного навчання. Використання інструментів ML забезпечило вигоду з більш точного і «прозорого» таргетингу цільової аудиторії. Платформа для орієнтування, запущена компанією, використовувала так звані «неструктуровані дані», забезпечуючи високу продуктивність постачальникам послуг і товарів. Спочатку клієнтам пропонувалося рішення для ПК, але досить швидко розробники перейшли на мобільні, відео та OTT/CTV додатки.

Як це працює?
Для прийняття рішень маркетологам потрібно розуміти, як саме впливає на аудиторію рекламна кампанія. Завдяки мережі Simpli.fi і використання неструктурованих даних необхідна прозорість інформації, нарешті, стала можливою. Це і таргетинг, і оптимізація, і створення звітів на кожному рівні аналізу даних. Рекламодавці, які використовують цю платформу, можуть бачити витрати і ефективність кожного ключового слова, домену, пропозиції з урахуванням часу доби, геолокації і т. д. Simpli.fi адаптує і оптимізує рекламні кампанії буквально «на льоту», вставляючи актуальні блоки реклами в контент тоді, коли це необхідно. Це можливо виключно завдяки технології штучного інтелекту, машинного навчання.

В даний час за допомогою Simpli.fi було проведено вже 120 тисяч рекламних кампаній для більш ніж 30 тисяч рекламодавців. Платформа інтегрується з програмними рішеннями від FreeWheel. Ця компанія здійснює технологічне забезпечення, підтримку даних і надає конвергентні торгові майданчики, необхідні для взаємодії покупця і продавця. Взаємодія відбувається по всіх можливих каналах продажів за допомогою таких інструментів, як мобільна реклама, адресна розсилка, OTT / CTV (аналог всім відомого телемагазину), дозволяючи компаніям вийти на більш високий ROI (коефіцієнт прибутковості бізнесу).

Уже кілька років машинне навчання є невід’ємною частиною алгоритмів оптимізації Simpli.fi. Протягом наступного року компанія має намір детально зануритися в оптимізацію багатоканального медіапланування. Автоматизація процесів, на думку генерального директора, стратегічно важлива для збереження тих темпів продуктивності, які мають клієнти платформи сьогодні, і її може забезпечити в даний час тільки штучний інтелект і комплекс пов’язаних з ним технологій.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Real Page випускає AI Screening – алгоритм для індустрії оренди квартир

Роботизація маркетингу: сучасна тенденція ринку

Коментарi