Shutterstock, Inc. є провідною світовою технологічною компанією, що пропонує креативну платформу для високоякісного контенту, інструментів і послуг. Вона випустила дев’ятий щорічний звіт Creative Trends, в якому вказані глобальні та локальні тенденції, які впливають на естетику дизайну і візуальну культуру. Звіт компанії розроблений на основі системи AI, що вивчає стилі зображень, відео та музики, найбільш підходящих для просування маркетингових кампаній, реклами креативних проектів та створення відеороликів протягом року.

За даними компанії eMarketer, що спеціалізується на незалежних дослідженнях ринку, тривалість середнього щоденного часу, який користувач витрачає на перегляд відео, збільшилася на 11% з 2018 року. Це показує, що відеоконтент – один з найбільш швидкозростаючих показників цифрових медіа. Чим більше збільшується споживання візуального контенту, тим більше бренди прикладають зусиль, щоб створити щось нове і максимально цікаве, захоплююче, не таке, як у конкурентів. У звіті Creative Trends представлені дані для брендів, маркетологів і креативників завдяки яким їх контент залишається свіжим і актуальним, а також підвищується ефективність маркетингових кампаній.

Три основних креативних напрямки на 2020 рік:

  • The Roaring 2020s (Ревучі 2020 е) – сторіччя, наступна після гучних 1920-х, погляд, який визначив майбутній напрямок розвитку реклами. Популярність тематики «20-х років» та «ретро» зросла на 189%, і це тільки в порівнянні з 2019 роком;
  • Occulture (Оккультура) – альтернативні погляди, які сповідують мілленіали і представники поколінь Gen Z і Gen Alpha. Бренди оперують такими поняттями, як «чарівний», «духовний» і т.п, щоб викликати інтерес у аудиторії. Затребуваність такої тематики в порівнянні з 2019 і попередніми роками збільшилася на 289%;
  • In Full Bloom (Тотальне цвітіння) –великі, яскраві зображення квітів і всілякі рослинні принти на піку популярності. «Квітковий пейзаж» користувачі хочуть бачити на 141% частіше, ніж кілька років тому. Популярність такої тематики тенденція показує, що користувачі пропагують ідею прагнення до щастя, а також підсвідомо реагують на зміну клімату.

Директор по маркетингу компанії Shutterstock Лу Вайсс (Lou Weiss) підкреслив, що аналіз, заснований на даних мільярдів пошукових запитів за ключовими словами, проведений маркетологами соціальних мереж, виробниками відео і дизайнерами, дає уявлення про творчі тенденції, які привернуть споживачів в набагато більшому масштабі, ніж раніше. На додаток до трьох основних тенденцій в звіті представлені локальні тренди-фаворити в 25 країнах світу, а також п’ять набирають обертів тенденцій 2020 року. У списку основних фаворитів «мінімалістичний чорний», фешн-фотографії, модернізовані візуальні елементи, а також спортивна фотографія.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

ШІ для успішного маркетингу: 12 способів взаємодії з аудиторією

ПЗ від SynapOn: інструмент просування послуг пластичних хірургів

Коментарi