Сучасні технології, такі як штучний інтелект, інтернет речей (IoT), 5G використовуються транспортними компаніями для оптимізації логістики. Незважаючи на деякі побоювання, пов’язані із застосуванням ШІ на складах, фабриках, а також з тим, що автономні транспортні засоби створюють ризик для водіїв вантажних автомобілів, технології створюють ряд перспектив і можливостей для логістичних компаній. Якщо міркувати з точки зору економічних процесів, сучасні технології, в тому числі роботизовані машини, не зможуть повністю витіснити людську працю в галузі, але істотно його спростять.

Згідно зі звітом консалтингової компанії McKinsey, з 2014 року провідні виробники обладнання для автоматизації складів збільшили обсяги річного прибутку на 15-20%. Аналітики вважають, що в короткостроковій і більш тривалій перспективі компанії будуть вибирати цікаві рішення і інтегрувати їх у свою сферу діяльності за допомогою роботизованої системи автоматизації процесів (RPA).

У недавньому звіті Deloitte технологія RPA була названа кращим рішенням, що призводить до високих показників продуктивності підприємства на кожному етапі ланцюжка поставок, а також одним із способів впровадження технологій епохи Industry 4.0 протягом усього життєвого циклу компанії. У RPA є три глобальні технології, через які модернізується логістичний сектор.

IoT, 5G і великі дані
З появою 5G і зростанням доступності IoT компанії почали збирати дані про свої продукти на кожному етапі ланцюжка поставок. Якщо цю інформацію не упорядкувати і не розсортувати для різних типів ШІ-платформ в режимі реального часу, вони будуть непотрібні компанії. RPA допомагають в управлінні потоками даних у логістичній галузі та гарантують відсутність людських помилок при обробці даних, зібраних давачами IoT.

Хмарна автоматизація
Дані, зібрані через IoT і 5G і розсортовані через RPA, обробляються на периферії або відправляються у хмарне сховище. Для визначення типів даних, особливо тих, які можуть допомогти компанії в управлінні, рекомендується зберігати інформацію у хмарі. Але нерідко виникає проблема: платформа, яка збирає і зберігає дані, не може інтегруватися з обраним хмарним сервісом. В такому випадку інтеграція виконується за рахунок RPA. Використовуючи RPA, фахівці з логістики можуть підключати хмарні сервіси до локальних платформ даних, збирати й аналізувати інформацію.

Робота з ШІ
Завдяки 5G і IoT, які полегшують збір і зберігання даних, компанії максимально ефективно використовують можливості ШІ, щоб впорядковувати інформацію і надавати її клієнтам у зручній формі. За допомогою RPA компанії створюють чат-ботів, що відповідають на питання клієнтів про продукт, графіки поставок і т.д. В даному випадку RPA є інтелектуальним посередником і сполучною ланкою між різними платформами і сучасними технологіями.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Перший голосової логістичний агент Fero TIA запущений в ОАЕ

Як застосовують штучний інтелект у військовій логістиці

Коментарi