Роботизація у маркетингу – новий механізм, який забезпечує більш ефективне управління маркетинговими даними, використання інноваційних технологій, таких як роботи, блокчейн і аналіз великих даних для кращого розуміння користувачів. Ця технологія забезпечує набагато більшу ефективність, оскільки заснована на найостанніших розробках у сфері ШІ.

Згідно зі звітом «Global Commercial And Industrial Robotics Market Insights» (прогноз до 2025 року) від Published Global Market, продажі комерційних роботів ростуть рекордними темпами. Причому, така популярність спостерігається в сегментах: торгівля, готельний бізнес, охорона здоров’я, сільське господарство, склади, виробництво, транспорт, безпека, мобільні сервіси, додатки зі збору та обробки даних, а також віртуальні помічники і спеціалізовані платформи. У більш широкому сенсі роботизовані машини – це не людиноподібні роботи, які допомагають продавати. Найчастіше це комплекс сучасних технологічних рішень, наприклад, методики цифрового маркетингу, які допомагають маркетологам швидше виконати величезний сегмент роботи.

Згідно з дослідженням Reuters, витрати на галузь цифрового маркетингу в США і Великобританії зросли на 44% за минулий рік і складають 52 мільярди доларів. Загальносвітові витрати даної галузі становлять близько 100 мільярдів доларів. На відміну від розміщення онлайн-реклами через посередників, за допомогою методів цифрового маркетингу або «martech» бренди мають унікальну можливість звертатися до користувачів безпосередньо – через соцмережі, пошукову оптимізацію або голосових помічників, таких як Alexa.

За даними дослідників британської компанії Moore Stephens, благонадійність бренду може бути поставлена ​​під загрозу, наприклад, коли зміст реклами не збігається із загальною тематикою контенту, цікавою користувачеві. Саме такі розбіжності підштовхують маркетологів до пошуку оптимальних механізмів контролю над аудиторією. Інструменти штучного інтелекту сприяють тому, що бренди орієнтуються на справжні інтереси користувача.

Згідно зі звітом Світового економічного форуму, кожен день у світі створюється близько 2,5 квінтильйонів (1018) байтів даних. Одним з найбільш значних джерел цих даних є споживачі, чиї онлайн-перегляди, здійснені покупки і платежі залишають інформаційний слід. Для підприємств такі дані – важлива частина бізнес-моделі. Вивчаючи цю інформацію, вони покращують якість наданих послуг і товарів. Але в той же час зростаюча активність споживачів зобов’язує компанії більше дбати про конфіденційність даних. Цю функцію також забезпечує ШІ.

Роботизація маркетингу знижує вартість цифрових маркетингових інструментів більше, ніж в два рази. Якщо взяти для прикладу найбільшого учасника галузі digital marketing – компанію Google – можна побачити, що її частку припадає 31% світових витрат на рекламу, що еквівалентно 103,73 млрд. дол. На другому місці зараз знаходиться соціальна мережа Facebook з 67,37 млрд. дол. чистого виторгу від реклами, за нею йде китайський рітейлер Alibaba з прибутком в 29,20 млрд. Американський торговий гігант Amazon неухильно втрачає популярність через дуополію Google-Facebook, і поки знаходиться в кінці списку лідерів цифрового маркетингу, отримуючи прибуток від реклами в розмірі всього 14,03 млрд.дол. Однак, згідно зі звітом PRO Digital Ad Spending 2019, Amazon все ще можна назвати четвертим у світі за величиною постачальником цифрової реклами.

Традиційні маркетингові канали просування у 2019 році також не залишаться без уваги, використання цифрових і звичайних рекламних методів дозволить охопити всі соціальні категорії населення.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Компанія Linkedin придбала Drawbridge для підвищення якості таргетованої реклами

Як відповідати очікуванням клієнтів: дослідження компанії Dunnhumby

Коментарi