Власники бізнесу іноді стикаються з тим, що ефективність виконання завдань падає, а витрати ресурсів компанії підвищуються. Як правило, це відбувається на фоні використання рішень, які вважаються високоефективними. Інструменти, що працюють на платформі штучного інтелекту, здатні підняти компанію на більш високий рівень і дати життя новим проектам.

15 способів застосування AI в бізнесі

  1. Інфраструктура, сфера послуг і корпоративні рішення.
    Компанія Cisco Systems застосовує AI /ML для комплексної діяльності в сфері безпеки і розвитку мережевої інфраструктури. Один із прикладів застосування компанією штучного інтелекту – це створення діалогових інтерфейсів і голосових помічників, крім того, функціонал AI застосовується для розподілу навантаження обчислювальних систем.
  2. Кібербезпека і AI.
    Інвестиційна компанія RRA на додачу до традиційних заходів безпеки задіює можливості штучного інтелекту. AI постійно аналізує стан мережевих пакетів і відображає безпечний трафік, а також може розпізнати більше 102 тисяч шаблонів внутрішньої мережі безпеки.
  3. Охорона здоров’я.
    Застосування AI /ML в сфері охорони здоров’я зменшить кількість випадків екстрених госпіталізацій. Прикладом тому є американський медичний ресурс Heal – пацієнти можуть записатися до фахівця через форму на сайті або додаток для смартфона, відразу ж здійснивши платіж за візит лікаря, і отримавши повний комплекс послуг вдома – від стандартного огляду до експрес-аналізу крові. Індійська компанія Xcode Life Sciences також використовує ШІ в розробках. Серед створених програмних продуктів: Come Alive – програма омолодження клітини на рівні ДНК і модуль Gene Health, що розпізнає генетичні маркери діабету і ожиріння.
  4. Автоматизація рекрутингу.
    Пошук кваліфікованих співробітників завжди був складним завданням для HR. AI дозволить прискорити пошук фахівця, який відповідає критеріям роботодавця. Подібну систему вже запровадила американська компанія Entelo, яка виконує аналіз резюме і підбирає претендентів відповідно до запитів фірм.
  5. Інтелектуальні діалогові інтерфейси.
    Венчурна компанія Passage AI активно використовує машинне навчання і штучний інтелект для створення діалогових чатів і голосових підказок. Такі діалогові інтерфейси, керовані ШІ, дають відповіді на найбільш поширені питання, інформують про параметри продукту. Саме розвиток нейронних мереж і машинне навчання роблять актуальними більшість цих додатків.
  6. Скорочення витрат на електроенергію.
    Розробник програмного забезпечення для підприємств компанія Atomiton, Inc радить використовувати штучний інтелект для аналізу витрачання ресурсів і витрат на виробництво, наприклад, при таких масштабних процесах, як видобуток природного газу або переробка нафти. Подібний аналіз дозволяє скоротити витрати виробництва і знизити загальну кількість відходів.
  7. Прогнозування вразливостей ПЗ.
    Експерти Kenna Security, великої охоронної компанії з США, використовують систему AI для прогнозування ймовірності атаки зловмисників на ПЗ з вразливостями. Виходячи з ймовірності атаки, можна буде створити модель системи безпеки з більш високим відгуком на загрозу, вважають фахівці.
  8. Збільшення кількості клієнтів.
    Зворотній зв’язок для клієнтів і адаптація існуючої послуги або товару під конкретні побажання – ось основна інформаційно-аналітична задача AI в бізнесі, впевнені розробники і автори ресурсу visioncritical.com. Це особливо важливо для компаній і брендів, які взаємодіють з клієнтами в режимі реального часу, наприклад, через форму на сайті або коментарі.
  9. Прогнозування ринку.
    Ще один спосіб застосування штучного інтелекту – це персоналізація, розширений пошук та рекомендації по продуктам. Світові компанії не так давно почали задіювати AI до ринкових процесів, намагаючись за допомогою алгоритмів машин прогнозувати тенденції ринку, і цей досвід є успішним, вважають експерти Thomson Reuters – інформаційної платформи, що співпрацює з провідними медійними провайдерами світу, такими як BBC, USA Today.
  10. Швидке зчитування і систематизація даних.
    Люди не володіють такою ж здатністю одночасно читати, систематизувати і структурувати велику кількість наукових даних, як системи ШІ. Машини в тисячі разів швидше читають і аналізують наукові статті, прискорюючи розробку нових лікарських препаратів і методів лікування. До такого висновку прийшли розробники Bioz – провідної світової пошукової медичної системи на базі AI.
  11. Контроль рівнів мережевих протоколів.
    Експерти Continuity Software, які займаються розробкою ПЗ для гібридних IT-просторів відзначають, що існуючі методики тестування нерідко не відповідають вимогам, заявленим до конфігурацій різних IT-рівнів. Функціонал AI виходить за рамки звичних методів контролю, і це означає, що з його допомогою можна швидко виявити порушення в протоколі.
  12. Бухгалтерський облік і контроль фінансово-технологічного сектора.
    У сучасному світі автоматизація торкається не тільки бухгалтерії, а всієї індустрії фінансових послуг. З цієї причини фінансові аналітики системи PayPie рекомендують використовувати штучний інтелект для оптимізації введення даних і ведення звітності. Така методика роботи дозволяє підтримувати стабільність фінансового потоку і об’єктивно оцінювати ризики.
  13. Модернізація білінгової системи.
    Чимало організацій у всьому світі за останні два-три роки ввели нові правила білінгу, засновані на механізмі машинного навчання. З їх допомогою проводиться обробка даних кредитних карт для виставлення рахунків. Також AI визначає тенденції відхилення платежів за кредитними картами, аналізує випадки шахрайства, що призводять до зворотних платежів. Першими про це привселюдно заявили SEO-експерти THE HOTH – реселлери сео-послуг для малого бізнесу.
  14. Прогнозування намірів співробітників, розпізнавання емоцій.
    Флагман застосування машинного навчання для розпізнавання осіб, компанія AI Digital Reasoning, давно застосовує можливості AI в своїй практиці. Досвід показує, що штучний інтелект не просто ідентифікує шаблони спілкування, властиві людям. Він також здатний ефективно зводити дані з аналітики поведінки для прогнозування вчинків людини. Така технологія стратегічно важлива для світових організацій, що ведуть боротьбу з тероризмом.
  15. Огляд ділових пропозицій і аналіз їх ефективності.
    Без сумніву, можливості штучного інтелекту можна використовувати для підвищення якості обслуговування клієнтів. Наприклад, коли менеджер об’єкту отримує пропозицію від підрядника, ШІ аналізує масштаб ділової операції, вартість необхідних ресурсів і виробничі параметри. Далі на підставі такого аналізу система видає результат: чи буде дана пропозиція вигідною для компанії і чи зможуть клієнти отримати якісний продукт. Подібна схема роботи позитивно зарекомендувала себе в діяльності cloud-платформи ServiceChannel, якою користуються понад 500 брендів з 63 країн світу.

Авторський аналітичний матеріал на основі базової інформації з Forbes.com
Всі права захищено.  Жодна частина статті не може бути використана в інтернеті для приватного або публічного використання без обов’язкового активного гіперпосилання на сайт everest.ua.