Індійська мультинаціональна компанія Tech Mahindra створила HR-гуманоїда – робота K2, який буде виконувати всі щоденні обов’язки співробітників відділу кадрів, включаючи взаємодію з персоналом або кандидатами на вакантну посаду. Тестування бота проводилося в Спеціальній економічній зоні Noida (NSEZ) в штаті Уттар-Прадеш. Це друга презентація, а прем’єра робота відбулася на початку червня в офісі Tech Mahindra в Хайдарабаді.

Представники компанії заявили, що К2 ідеально поєднує знання і «доброзичливість по відношенню до людей», він здатний виконувати рутинні операції з персоналом, надавати постійну допомогу команді HR-департаменту і покращувати рівень взаємодії кадрових фахівців із співробітниками.

Tech Mahindra є постачальником IT-рішень, мережевих технологій, а також займається аутсорсингом бізнес-процесів. Ідея створення гуманоїда-асистента виникла не випадково. Фахівці компанії підкреслюють важливість наявності спеціально підготовлених співробітників для комунікації з персоналом компанії. Однак більшості фірм не вигідно утримувати штат для взаємодії з працівниками, набагато простіше створити роботизовану систему, яка одна впорається з тим же завданням, що і десяток людей.

К2 працює на основі технології штучного інтелекту. Робот сам ініціює розмову без будь-яких команд для старту спілкування. Він відповідає на запити співробітників за допомогою текстового дисплея і звичайної мові. Роботизований асистент також обробляє питання, пов’язані з фінансовою інформацією, наприклад, надає виписки по зарплаті, податкові форми та інші документи. Таким чином, співробітники відділу роботи з персоналом та відділу кадрів можуть приділяти час іншим, більш важливим завданням.

Філософія компанії Tech Mahindra – орієнтація на клієнтів і використання технологій для поліпшення роботи компанії, персоналізація і підвищення цінності кожного співробітника. Застосування роботизованих HR-помічників зробить роботу у великій компанії більш «людяною», підкреслила провідний спеціаліст з технологій Харшвендра Соїн (Harshvendra Soin). Наступна локація для тестування К2 після зони NSEZ – це офіс компанії-розробника у Пуні. Інженери нададуть програмне забезпечення К2 для розширення взаємодії майбутніх співробітників із кадровим складом Tech Mahindra, а також для вироблення у персоналу навичок комунікації, поводження з сучасними технологіями.

Tech Mahindra відома своїми інноваціями у сфері HR. Нещодавно компанія впровадила в усіх філіях систему розпізнавання осіб на основі AI для реєстрації відвідуваності співробітників, що значно скоротило час, який відділ кадрів витрачав на фіксацію відпрацьованих годин. Також був запущений сервіс Talex – перший у світі віртуальний ринок талантів, що працює на базі технології штучного інтелекту. Talex використовує AI для зіставлення профілів кандидатів з відповідними вакансіями в компаніях. Сервіс враховує освіту і навички шукачів роботи, визначаючи кандидатів на найбільш підходящі посади.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

HR-стартап nTalents: ШІ відбирає співробітників за ступенем розвитку їх когнітивних навичок

JLL запускає діалогову платформу на базі AI для підвищення продуктивності співробітників

Коментарi