В епоху, коли кількість уваги споживача різко скорочується, учасники ринку борються за те, щоб створити ідеальну рекламну кампанію в соціальних мережах. Індійський приватний банк Yes Bank недавно успішно застосував AI-додаток Pyxis на основі штучного інтелекту, щоб оптимізувати свої цифрові соціальні канали для запуску кампанії «Персональна позика».

В даний час алгоритми машинного навчання забезпечують створення ефективної реклами, персоналізований підхід до кожної цільової групи, а також роблять маркетингові кампанії набагато ефективнішими, ніж раніше. Будь-який бренд за допомогою подібних програм може створити привабливе торгову пропозицію або показати можливості, які відкриваються перед потенційним клієнтом.

Функціонал Pyxis AI був використаний для автоматичного створення креативної реклами і наскрізної оптимізації. На думку керівництва банку, реклама в даний час – це сектор, керований, переважно, людьми, але останні досягнення в області штучного інтелекту дозволили маркетологам використовувати великі дані для вдосконалення функціоналу додатків.

Інструмент таргетування і персоналізації Pyxis допомагає банку знайти потрібного клієнта в потрібний час завдяки цільовому контенту. З початку застосування «розумного» сервісу Yes Bank підвищив рівень персоналізації, створив ідеальну клієнтську кампанію, згенеровану ШІ з мінімальним втручанням людини. Незабаром після установки автоматизовані системи Pyxis дозволили провести широкомасштабну оптимізацію при паралельному запуску понад 100 тисяч рекламних повідомлень. В процесі були враховані такі параметри, як демографічні дані, місце проживання, посада, активність користувача в соціальній мережі, сімейний стан і недавні великі сімейні події. Персоналізовані банери призначалися для клієнтів з відповідними інтересами та пропонували відповідний контент в потрібний час, створюючи правильну комунікацію. В результаті витрати на залучення клієнтів скоротилися на 230%.

Технічний директор компанії Врушалі Прасад (Vrushali Prasade) заявив, що Pyxis AI є одним з топових представників програм нового покоління, які дозволяють брендам використовувати персоналізований підхід по відношенню до користувачів. В цілому креативний розвиток є одним з найбільш ресурсоємних процесів у відділах маркетингу і реклами.

В умовах постійно зростаючої конкуренції гіпер-персоналізований контент має великий вплив на рентабельність інвестицій. Фактично, активація креативної ідеї, розробленої штучним інтелектом, дозволяє маркетологам зрозуміти, які рекламні інструменти найкраще підходять кожному клієнтському сегменту. Крім маркетингових функцій, Pyxis це fintech-інструмент, який інтегрує казначейські та бухгалтерські звірки, а також проводить комісійний контроль і об’єднання грошових коштів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Як маркетинг використовує переваги штучного інтелекту?

Штучний інтелект Lil Miquela – нове обличчя інфлюенс-маркетингу

Коментарi