Компанія Procter&Gamble оголосила про те, що в найближчі місяці індійській аудиторії покупців буде доступна платформа електронної комерції pgshop.in. Зараз сайт знаходиться на стадії бета-тестування і стане доступним на початку 2020 року. Тестуванням сайту і управлінням ланцюжка поставок товарів займається місцева фірма BG Distributor, що базується в Калькутті.

Procter&Gamble планує виправити недоробки сайту після тестування, проведеного BG Distributor. Згідно з правилами FDI, зарубіжні компанії можуть продавати в Індії товари через власні онлайн-платформи за умови, що товари, які вони продають, зроблені всередині країни. За словами представників галузі, оскільки онлайн-магазин pgshop.in фактично належить BG Distributor і буде поставляти тільки товари широкого споживання, американський рітейл-гігант не робитиме глобальних фінансових вкладень в цей проект. P&G буде виконувати виключно контрольно-наглядові функції. В даний час на сайті вже представлено безліч товарних позицій, в тому числі засоби по догляду за порожниною рота Oral-B, шампуні Herbal Essences, різноманітні масла для волосся, зубні пасти, миючі засоби та інше.

Повний асортимент товарів стане доступний для покупців на початку 2020 року. Представники P&G ситуацію не коментують і не називають конкретні терміни запуску сайту. У той же час, ще один гігант ритейл-індустрії США – компанія Coca Cola – запустила свій інтернет-магазин Coke2home.com в Індії понад рік тому. На ньому закуповують продукцію такі торгові онлайн-платформи, як Flipkart, BigBasket, MilkBasket і Grofers. За таким же принципом постачальник преміального чаю HUL управляє сайтом Tajmahalteahouse.com, реалізуючи свою продукцію в Індії.

Частка продуктів харчування і товарів повсякденного попиту і споживання (FMCG), що продаються через Інтернет в Індії, становить 2%. Для порівняння: в Китаї цей показник дорівнює 16%. Однак індійці більш невибагливі споживачі і купують абсолютно будь-які товари онлайн, від продуктів харчування до меблів, і експерти прогнозують зростання обсягів FMCG в найближчі кілька років. Дослідницька фірма Nielsen повідомила, що до 2022 року обсяг продажів продуктів FMCG у всесвітній мережі Інтернет збільшиться до 4 мільярдів одиниць в рік.

P&G India була заснована в 1964 році і в даний час діє через три корпоративних підрозділи: Procter&Gamble Hygiene and HealthCare Limited, Gillette India Limited і Procter & Gamble Home Products. У країні функціонує п’ять заводів і дев’ять контрактних виробничих майданчиків, а сукупна кількість споживачів товарів P&G в країні становить 650 млн осіб. В Індії на онлайн-замовлення продуктів харчування припадає 44% продажів, на частку товарів для особистої гігієни – 40% замовлень, і ще 13% – на товари для прибирання будинку.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

10 тенденцій рітейлу: як змінювалася галузь протягом десятиліття

Тренди 2020 року в eCommerce-design

Коментарi