Управління морських портів Джорджії готується встановити рекорд, відвантаживши 4,6 мільйона 20-футових контейнерних одиниць (TEU). Цей рівень відправок на 14% перевищує кількість відвантажень через порт Савани, виконуваних три роки тому (у 2016 році воно становило всього 550 тисяч).

У жовтні 2019 року GPA перевіз 3,88 мільйона TEU, збільшившись на 222 800 контейнерів (або на 6%) в порівнянні з 2018. У листопаді GPA переправив 428 381 TEU, що на 3,5% перевищило показники жовтня минулого року. За поточний фінансовий рік обсяг контейнерів склав 1,6 мільйона TEU – на 6% вище показника минулого року і на 0,6% випередивши план, повідомив виконавчий директор GPA Грифф Лінч (Griff Lynch) на останньому засіданні ради директорів в 2019 році. За словами Лінча, в той час, коли інші порти стикаються зі зниженням обсягів і частки ринку, в GPA як і раніше зосереджені на зростанні. Для Джорджії це справжнє досягнення, і воно багато в чому пов’язано з розвитком економіки на Південному Сході США.

Також експерт наголосив, що ростуть обсяги залізничних перевезень, а охоплення інтермодальних відправок збільшилося на 30% за перші 10 місяців 2019 року в порівнянні з тим же періодом в 2017 році. У жовтні порт обробив 427 891 залізничних контейнерів, що на 98 835 одиниць більше, ніж три роки тому. Новий термінал Mason Rail Mega Rail, будівництво якого планується завершити в березні, подвоїть пропускну здатність залізничного порту Савани до 1 мільйона контейнерів на рік.

Для Адміністрації портів Джорджії (Georgia Ports Authority) відкриття Mega Rail – по-справжньому очікувана подія. Об’єкт стане гідною альтернативою Порту Брансуика (Colonel’s Island Terminal), який скоротив обсяги продажів автомобілів на 3,5%, що, за словами Гріффа Лінча, відповідає загальній тенденції в галузі. Велику роль в спаді продажів грає ідея екологічності. Всі світові виробники автомобілів повідомляють про деякий спад в продажах, але керівництво GPA налаштоване оптимістично. Нещодавно Georgia Ports Authority завершило переобладнання території, площею 50 акрів (20 га) для стоянки автомобілів. Нещодавно 20-річний договір оренди з GPA підписала компанія BMW. Будь-яке потенційне зниження відвантажень компенсується додатковою 10% платою за певні види китайського імпорту: мобільні телефони, ноутбуки, ігрові приставки, монітори, іграшки, взуття та одяг. В цілому ни ринку імпорту частка китайських товарів падає, а кількість індійських, тайських, корейських і в’єтнамських товарів зростає.

Зміцненню портового бізнесу сприяє залучення нових компаній, а також впровадження інноваційних логістичних рішень Департаментом економічного розвитку порту Савани. Раніше в цьому році Plastic Express оголосив про інвестиції в розмірі 172 мільйонів доларів на будівництво нового світового експортного центру упаковки і відвантаження пластикових смол. Партнером проекту виступила компанія A & R Logistics. Передбачається, що в сукупності обидві компанії будуть переміщати через порт від 50 до 100 тисяч контейнерів на рік. 6 грудня GPA встановила три нових крана для транспортування товарів з берега на судна. У березні 2020 року з’явиться ще три, таким чином, парк кранів збільшиться до 10 одиниць.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Терміни доставки скорочуються: логістичний прогноз на 2020 рік

Виставка Hannover Messe: важлива логістична подія 2020 року

Коментарi