Водії, які хоча б раз проїжджали по мосту Гонконг-Чжухай-Макао знають, що для цього маршруту буде потрібно три страхових поліси. Сама процедура їх оформлення досить складна і дорога. Однак страхові компанії стверджують, що даної проблеми можна уникнути, якщо скоригувати нормативно-правову базу і виконати управління страховкою за допомогою ШІ. Аналітики вважають, що запровадження такої ініціативи збільшить кількість транскордонних поїздок в «районі Великоі затоки» (в цей регіон входить Макао, Гонконг і дев’ять міст у провінції Гуандун).

Компанія Ping An Insurance Group заявила, що технології штучного інтелекту усунуть протиріччя, які виникають між страховими компаніями і власниками полісів через ситуацію «один міст, три поліса» і об’єднають розрізнені вимоги до водіїв з Гонконгу, материкового Китаю і Макао, використовуючи ШІ в складному страхуванні. За правилами, згідно з місцевим законодавством, водії зобов’язані купувати автострахування для третіх осіб, щоб ті забезпечували компенсацію у разі травми або смерті. Про це повідомив президент гонконгської страхової компанії Asia Financial Holdings Бернард Чан (Bernard Chan). Суми компенсацій варіюються в залежності від району або провінції, тому для кожної юрисдикції потрібен окремий поліс.

У Гонконзі кожен водій зобов’язаний мати страховку на третю особу в розмірі 12 072 тис. дол. США, в материковому Китаї – у розмірі 18 172 тис. дол, а у Макао сума залежить від категорії автомобіля, але мінімальна страховка складає 185 тис. дол. (Згідно з даними Управління страхування). Розрив у сумах настільки великий, що уряд зазначених регіонів довгий час не міг знайти рішення і уніфікувати вимоги.

Зараз страхова компанія Target Insurance (Гонконг) пропонує скасувати наявність трьох полісів, оскільки від таких вимог страждають ті, хто живе і працює в різних регіонах. Їх медична та автомобільна страховка придбані у різних фірм, а тому не раціональні і обходяться дорожче. Хейвуд Чунг (Haywood Cheung), голова Target Insurance вважає, що слід використовувати програми на базі штучного інтелекту для розпізнавання осіб і голосу автомобілістів, які перетинають міст Гонконг-Чжухай-Макао. В даний час компанія застосовує можливості AI для оцінки претензій і обробки великих обсягів страхової документації. Наприклад, раніше для обробки двох, трьох і більше полісів, пов’язаних з аварією, потрібно було безліч документів. Ситуація ускладнювалася тим, що учасники ДТП могли проживати в різних містах, отже, кількість паперів ще більш зростала. Додатки на базі ШІ перевіряють законність страховки, обробляють дані по збитку і встановлюють порядок відповідальності винного у ДТП учасника. Весь процес пред’явлення претензій тепер займає в кілька разів менше часу, ніж ще два-три роки тому. У разі дорожньої пригоди водієві необхідно сфотографувати пошкодження на автомобілях і відправити їх у будь-якому месенджері представнику страхової компанії для перевірки і встановлення суми компенсації. Решту зробить штучний інтелект.

Відомо, що фахівці Ping An Insurance Group використовують AI-рішення не тільки для обробки великої кількості документів, що надходять, але і для виявлення шахрайських претензій. Все, що потрібно зараз для введення єдиного поліса – це схвалення місцевої влади.

 

Читайте також:

Мешканці Лондону роблять свої вулиці безпечнішими завдяки додатку Safe & the City

Застосування штучного інтелекту в інвестиційних дослідженнях і трейдингу

Коментарi