Pensa Systems – стартап з Остіна (Техас, США) – зібрав додаткові кошти на розвиток однойменної технології. Автономна система сприйняття на базі штучного інтелекту є унікальною в своєму роді, вона усуває «слабке місце» рітейлу, а саме – відсутність товару на складі. Стартап привернув додатково 10 мільярдів доларів в якості початкового фінансування.

У січні 2019 року Pensa Systems успішно завершила стартовий раунд фінансування в розмірі 5 мільйонів доларів, а перед ним – 2,2 мільйона. Чинними інвесторами проекту є такі компанії, як Signia Venture Partners, ATX Venture Partners, Commerce Ventures, Capital Factory, RevTech Ventures і такі «ветерани» роздрібної торгівлі, як Девід Ріттер (David Ritter) і Джеймс Маккен (James McCann). До ради директорів Pensa увійшов керуючий директор ATX Venture Partners Кріс Шонк (Chris Shonk). Шонк підкреслив, що керівництво стартапу має намір «струснути» рітейл-індустрію.

За допомогою Pensa рітейлери можуть мінімізувати дефіцит товарів, оптимізувати постачання, збільшити прибуток компанії. AI забезпечує 98% точності при виявленні відсутності товарів на складі. Автономна система сприйняття обходиться компаніям значно дешевше, ніж візуальний контроль наявності товарів людьми або застосування роботів в поєднанні з «розумними» давачами.

Застосовуючи дану розробку, великі бренди і роздрібні продавці оптимізують складські запаси в глобальних масштабах без модернізації працюючої на складах техніки або неймовірно високих витрат.

Переваги Pensa:

  • масштабованість;
  • низький відсоток помилки;
  • навчання в процесі дії;
  • технологія комп’ютерного зору;
  • автономні безпілотники для збору даних.

Дрони відстежують кількість товарів на полицях магазину, використовуючи технологію комп’ютерного зору, а отримані дані обробляє запатентована нейромережа. Так рітейлери відстежують непопулярні товари і зменшують їх поставки, а популярні, навпаки, закуповують в більшій кількості. Безпілотники працюють в неробочий час або тоді, коли торгові зони вільні від відвідувачів. Їх діяльність дозволяє запобігти дефіциту товарів в магазині і вчасно поповнити запаси. На відміну від інших рішень, таких як звичайні роботи, давачі або ручне сканування, система Pensa по-справжньому розуміє, який продукт знаходиться на полиці, і відстежує їх з більш високою точністю, ніж будь-який інший пристрій.

На думку генерального директора Pensa Systems Річарда Шварца (Richard Schwartz), в даний час у всіх рітейлерів існує потреба в автоматизованих додатках для відстеження кількості товарів на всьому ланцюжку роздрібних поставок: від складів до розподільних центрів, роздрібних магазинів – Pensa успішно справляється з цим завданням.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Прибуток від Singles Day в 2019 році склав 60 мільярдів доларів

Австралійці масово переходять на електронну оплату товарів

Коментарi