АІ в бізнесі

Стартап SouSmile отримав 10 мільйонів доларів на розвиток

Дані кошти дозволять стоматологічній компанії, яка виробляє зубні елайнери, охопити максимальну кількість клієнтів у Бразилії, запропонувавши їм послуги ортодонта. В даний час вартість послуг такого роду в країні на 60% нижче, ніж у США та Європі

Все більше великих компаній активно впроваджують AI в аналітичні і фінансові відділи, а також інвестують кошти в його навчання. При цьому, більшість компаній ставлять розвиток AI в пріоритет, перед навчанням своїх співробітників

За оцінками аналітичної компанії Gartner, світовий ринок досліджень і застосувань систем штучного інтелекту досягне 1,2 трильйона доларів вже до кінця 2018 року. Великі компанії та венчурні фонди все активніше інвестують в розвиток AI

Компанія Komatsu спільно з американським стартапом Skycath працюють над створенням першої в світі автономно керованої будівельної техніки. Спеціалізовані роботи здатні зв'язуватися один з одним і спільно координувати свої дії

Експерти занепокоєні нерозумінням з боку багатьох компаній реальної доцільності та довгострокової вигоди застосування розумних систем. Більшість компаній купують технологічні рішення, які дають лише короткострокову вигоду

Автомобільний сервіс на базі AI стартує в Японії і буде працювати за принципом Uber. Розробники впевнені, що інтелектуальне управління службою таксі не тільки підвищить якість сервісу для пасажирів, але і принесе додаткову вигоду самим компаніям

Такий прогноз обумовлений зростаючим попитом на AI-консалтинг в сфері обслуговування з огляду на ефективність інтелектуальних технологій. AI здатний швидше і ефективніше обробляти загальні запити клієнтів і може замінити собою кілька десятків менеджерів

Система може розробити фірмовий логотип або зверстати макети для візитних карток, а незабаром зможе повністю скласти план рекламної кампанії або розробити брендбук. Але в найближчі кілька років дизайнерам не варто побоюватися

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments