АІ в бізнесі

AI Neurobots – майбутнє органічного маркетингу

Платформа OLPORTAL створила унікальну екосистему, в якій працюють нейроботи. В основі розробки – нейронна мережа, що інтегрується з месенджерами. Боти органічно беруть участь в чатах і пропонують товари і послуги в контексті спілкування двох користувачів

Розробники FarmView мають намір створити цілий комплекс технологічних рішень, для трансформування сільського господарства. Незабаром, на допомогу фермерам прийде ціла армія спеціалізованих роботів, які будуть обслуговувати ферми

Нейромережа аналізує величезні масиви даних для прогнозування врожайності та прибутковості фермерських господарств. Фермери будуть знати, що і в яких кількостях потрібно вирощувати, а також, кому і як вигідніше продати продукцію

AI як фундаментальний інструмент управління бізнесом і двигун економічного прогресу. Сучасні системи штучного інтелекту здатні трансформувати будь-яку галузь, і введення розумних технологій в експлуатацію має стати частиною стратегічного планування будь-якої організації або компанії

Все більше великих компаній активно впроваджують AI в аналітичні і фінансові відділи, а також інвестують кошти в його навчання. При цьому, більшість компаній ставлять розвиток AI в пріоритет, перед навчанням своїх співробітників

За оцінками аналітичної компанії Gartner, світовий ринок досліджень і застосувань систем штучного інтелекту досягне 1,2 трильйона доларів вже до кінця 2018 року. Великі компанії та венчурні фонди все активніше інвестують в розвиток AI

Компанія Komatsu спільно з американським стартапом Skycath працюють над створенням першої в світі автономно керованої будівельної техніки. Спеціалізовані роботи здатні зв'язуватися один з одним і спільно координувати свої дії

Експерти занепокоєні нерозумінням з боку багатьох компаній реальної доцільності та довгострокової вигоди застосування розумних систем. Більшість компаній купують технологічні рішення, які дають лише короткострокову вигоду

Автомобільний сервіс на базі AI стартує в Японії і буде працювати за принципом Uber. Розробники впевнені, що інтелектуальне управління службою таксі не тільки підвищить якість сервісу для пасажирів, але і принесе додаткову вигоду самим компаніям

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments