АІ в бізнесі

AI Neurobots – майбутнє органічного маркетингу

Платформа OLPORTAL створила унікальну екосистему, в якій працюють нейроботи. В основі розробки – нейронна мережа, що інтегрується з месенджерами. Боти органічно беруть участь в чатах і пропонують товари і послуги в контексті спілкування двох користувачів

Розробка містить інструменти для точного аналізу аерофотознімків, завдяки яким фахівці відстежують зміни грунту, рослинності та інші параметри сільськогосподарських угідь. Експериментальна модель працює на основі FPN (Feature Pyramid Network)

Доставка останньої милі зараз є найбільш затребуваним сегментом на території архіпелагу, однак розвиток логістики гальмує складний географічний устрій, низька популярність інтернет-торгівлі і високі витрати перевізників на забезпечення функціональності транспорту. Незважаючи на ці фактори, потенціал логістичної…

Форма буде доступна в додатку всім клієнтам після натискання кнопки «Подивитися мій образ» на будь-якому екранному гаджеті з доступом в інтернет. У пробній версії присутні 800 моделей одягу в розмірах від 4 до 18 (за…

Мета нововведення – підвищення продуктивності без зниження заробітної плати. Більшість співробітників компанії тепер працюють з понеділка по четвер або з вівторка по п'ятницю. Керівництво фірми стверджує, що при такому робочому графіку співробітники відчувають себе краще,…

Провідна світова технологічна компанія, яка пропонує креативну платформу для високоякісного контенту, інструментів і послуг випустила дев'ятий щорічний звіт Creative Trends, в якому вказані глобальні та локальні тенденції, що впливають на естетику дизайну і візуальну культуру

Провідні технологічні компанії світу презентували рішення для сталого розвитку сільського господарства – пристрої для отримання і очищення води. У четвірку найбільш перспективних водних технологій увійшли: система Flo від Moen, пристрої повторного використання води Hydraloop, пристрій…

Два важливих учасника світового ринку логістики вкладають значні кошти в дослідження та інновації. Основне завдання компаній, на думку лідерів галузі, це підтримка емоційного зв'язку споживача і бренду. На додаток до доставки день в день, нормою…

Компанії, які ведуть діяльність в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (APAC) визнають, що штучний інтелект – найважливіша складова бізнесу сучасних рітейлерів. Однак на шляху впровадження AI в свою діяльність вони стикаються з двома основними перешкодами: відсутністю інфраструктури для…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments