АІ в бізнесі

AI Neurobots – майбутнє органічного маркетингу

Платформа OLPORTAL створила унікальну екосистему, в якій працюють нейроботи. В основі розробки – нейронна мережа, що інтегрується з месенджерами. Боти органічно беруть участь в чатах і пропонують товари і послуги в контексті спілкування двох користувачів

Британські рітейлери продовжують боротися за виживання. Згідно з аналізом ринку, лідируючі позиції продовжують займати Zara, ASOS і H&M. Фінансові аналітики стверджують, що «виживуть» тільки ті, хто надасть клієнтам максимально великий асортимент в онлайн-магазинах, а брендам,…

Інститут зайнятості та працевлаштування вирішує проблеми з персоналом в компаніях, які працюють у сфері оптової торгівлі (WST). Організація забезпечує розвиток і фінансове зростання підприємства за рахунок пошуку і найму кваліфікованого персоналу

Звіт SparkPost за початковий період 2020 року показав, що бренди часто ігнорують транзакційні електронні листи, і це призводить до проблем у взаєминах «клієнт-постачальник», а іноді й до втрати бізнес-комунікації. Допомогти можуть тестування, перевірка справжності доставки…

Компанія Food Tank виділила 10 представників агросектору з різних країн світу, які застосовують сучасні технології, інновації та альтернативні способи виробництва овочів, листової зелені, трав і риби для трансформації міського сільського господарства

Додаток координує діяльність водіїв, які володіють вантажними транспортними засобами, через нього підтверджуються поставки вантажів, створюються метрики продуктивності і здійснюється управління платежами. Гроші, нещодавно отримані від інвесторів, підуть на найм нових співробітників і модернізацію існуючих технологій

У Нью-Йорку відкрився новий магазин-кафе мережі Starbucks, в якому клієнти не замовляють в приміщенні напої та їжу, а просто забирають готові замовлення. Для зручності відвідувачів прямо біля стійки видачі розташовуються лайтбокси з ім'ям гостя і…

Це програмне рішення використовує нейронну мережу для зіставлення резюме співробітників з відкритими вакансіями, як для короткострокових, так і для довгострокових проектів. Сервіс пов'язаний з системою відстеження кандидатів, з інформаційної та навчальною системою, а також з…

Стратегія роботи з клієнтами, як і весь процес організації онлайн-маркетингу зміниться в найближчі роки. Про це повідомляють аналітики Gartner. Експерти стверджують, що для маркетологів будуть важливі такі інструменти, як чат-боти, семантичний і голосовий пошук, прогнозування,…

Завантажити більше новин Завантажити більше новин

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В БІЗНЕСІ – РОЛЬ, ЗАВДАННЯ І МОЖЛИВОСТІ

З появою штучного інтелекту стало очевидним, що його застосування неминуче в усіх сферах діяльності бізнесу: як в галузі управління процесами, так і в розвитку компанії, підвищенні ефективності вже існуючих схем ведення справ, розробці бізнес-додатків.
Інвестори і партнери великих корпорацій роблять ставку на технології майбутнього, яке неможливо без автоматизації процесів і інтелектуальних систем. Їх роль в житті компанії і професійній діяльності співробітників величезна і в найближчі десятиліття буде тільки рости.
Дослідження консалтингових фірм підтверджують, що компанія, яка не має в своєму арсеналі штучного інтелекту в бізнес-програмах, автоматично поступається технічно підкованим конкурентам.

Можливості, які технології машинного навчання надають корпораціям і приклади використання штучного інтелекту в бізнесі:

  • ШІ у системах безпеки підприємства (наприклад, процес розпізнавання осіб);
  • застосування можливості машин самостійно аналізувати дані (фінансові, звітні операції, розпізнавання шахрайства, контроль бухгалтерських операцій, звірка документів, управління рухом коштів та інші процеси, що стосуються фінансової області);
  • можливість автоматизувати роботу рекрутерів компанії (надання основної інформації по вакансії у спеціальному чаті, реєстрація здобувача на співбесіду і т.д.);
  • список використання можливостей ШІ продовжується роллю віртуального корпоративного маркетингового аналітика (збір інформації про товари, послуги, формування цільової аудиторії, аналіз попиту та пропозиції, відстеження ефективності рекламних кампаній і багато іншого).

Незважаючи на здатність до самонавчання, нейронні мережі потребують майстерного управління і постійного технічного супровіду. У бізнес-середовищі роль керуючих штучним інтелектом дістається технічним фахівцям, IT-відділу. Знати, як працює машина – мало. Необхідно освоїти застосування інтелектуальних систем на рівні впевненого користувача: з цим завданням чудово справляються різноманітні корпоративні додатки, а також чат-боти, які значно економлять робочий час співробітників. Даний розділ платформи присвячений можливостям штучного інтелекту в бізнесі і його практичному застосуванню у сферах контролю, безпеки, управління, фінансування, оптимізації бізнес-процесів.

Facebook Comments