Кожен день маркетологи стикаються з питанням: як працювати ще ефективніше? За останні п’ять років маркетинг змінився набагато більше, ніж за п’ять попередніх десятиліть. І поки трансформації продовжують відбуватися, процес і не думає гальмувати. Існує п’ять основних маркетингових тенденцій, які здійснюють глобальний вплив на галузь в цілому. Компанії, які не дотримуються даних тенденцій, можна назвати аутсайдерами ринку. Іншим доводиться відповідати конкурентам і йти «в ногу з часом».

Отже, які особливості і секрети залучають аудиторію і дозволяють маркетологам ефективно робити свою роботу?

1. Діаманти назавжди.
Феномен ювелірних виробів з діамантами, що накрив США і Китай, застав багатьох зненацька – ніхто не міг очікувати, що покоління мілленіалів і наступне за ним покоління Z, відродять любов до розкоші і блиску, і захотять носити коштовності. Згідно зі звітом De Beers Insight Report, зараз мілленіали формують близько 60% аудиторії в США, яка купує ювелірні вироби з дорогоцінними каменями. У Китаї чисельність такої аудиторії ще вища – 80% людей у ​​віці від 20 до 35 років позитивно відгукуються про придбання прикрас з діамантами.

Дана тенденція йде врозріз з поняттям «ринку розкоші». Споживачі молодого віку витрачають заощадження на розкішні готелі, вишукані ресторани, ексклюзивні подорожі. Переважно люди вважають за краще жити розкішно, а не володіти розкішними речами (до яких якраз і відносяться ювелірні прикраси).

2. Вірусні відео.
Маркетингова тенденція, що набирає обороти сьогодні – різноманітні відеоролики і огляди в соціальних мережах. У 2019 70% споживачів ділилися відеовідгуками про бренди в соцмережах, і в цілому відеопрезентація брендів стала затребуваною. Гучний ролик компанії BMW, в якому знявся актор, схожий на генерального директора концерну Daimler – Дітера Цетше, став яскравим прикладом вірусного відео. У ролику чоловік, схожий на Цетше, прощається з колегами на заводі Mersedes, їде додому, заходить в гараж і виїжджає з нього на BMW i8. Випуск ролика навмисно приурочили до відставки Цетше, відео набрало більше 3 мільйонів переглядів на YouTube.

На сьогоднішній день 70% компаній використовують відеоролики для підвищення конверсії, а 52% споживачів стверджують, що перегляд рекламних відео вселяє в них впевненість у покупці.

3. Штучний інтелект.
У 2020 році, за прогнозами аналітиків, технології штучного інтелекту будуть використані у всіх нових програмних продуктах і послугах. Це спричинить збільшення світового ВВП на 14% до 2030 року. Технології штучного інтелекту і чат-ботів в маркетингу стали звичним явищем. Вони спрощують завдання, які колись виконували люди, але деякі компанії все ж розглядають ШІ як загрозу, що підриває їх авторитет, конфіденційність і безпеку роботи. У будь-якому випадку, впровадження ШІ в маркетинг неминуче.

4. Ностальгія за минулим.
Бренди, які роблять акцент на тенденції минулого, привабливі з маркетингової точки зору. Зростаюча популярність фільмів, телешоу і музики, просоченої «духом минулих років», змусила маркетологів створювати величезну кількість рекламних кампаній в стилі ретро. Ностальгія зміцнює довіру споживача до бренду. Клієнти хочуть знати минуле компанії, особливо, якщо його піднести красиво. Вони хочуть відчувати емоційний зв’язок з брендами.

5. Веганство.
Веганство – поширена, але нерідко висміювана субкультура, яка стала мейнстрімом у сучасному суспільстві. Незважаючи на глузування, воно стрімко набирає популярність. У всьому світі зростає інформованість про «м’ясну проблему»: вплив тваринництва на клімат. Маркетингові кампанії веганської тематики надзвичайно популярні і, на думку цільової аудиторії, корисні для суспільства. Відгук на них вищий, ніж на звичайну рекламу фаст-фуду або косметики.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Firestorm запускає проект по AI-прогнозуванню харчових тенденцій

NCSolutions запускає AI-сервіс для оптимізації продажів

Коментарi