Постачальник інноваційних рішень NexTech AR Solutions і LivePerson, розробник програмного забезпечення для ритейлу та сфери онлайн-торгівлі, оголосили про запуск ритейл-платформи з технологією AR (доповненої реальності). В основі діяльності платформи лежить принцип conversational commerce або діалогової комерції. При такому підході клієнт отримує максимально персоналізоване обслуговування, а також може подивитися, як будуть виглядати меблі, посуд, побутова техніка або інший товар в інтер’єрі його будинку.

Презентація розробки відбулася на конференції Augmented World Expo (AWE), що проходила з 29 по 31 травня 2019 року в Santa Clara Conference Center в Каліфорнії (США). 31 травня генеральний директор NexTech Еван Гаппельберг (Evan Gappelberg) і президент LivePerson Пол Даффі (Paul Duffy) продемонстрували, як застосовувати AR в роздрібній торгівлі. Інтерфейс ARitize інтегрований в платформу діалогової комерції від LivePerson. Як приклад на презентації було представлене ​​взуття торгової марки Tamara Mellon. Глядачі мали можливість оцінити, як виглядає взуття в AR-просторі і як воно виглядає на нозі. E-commerce-платформа ARitize легко інтегрується в будь-який веб-сайт лише за допомогою двох рядків вбудованого коду. Комбінуючи AR, штучний інтелект і аналітику в реальному часі, можна домогтися по-справжньому вражаючих результатів від продажів. Розробка також інтегрується безпосередньо з Shopify, Magento і WordPress.

Спеціаліст LivePerson Скотт Старр (Scott Starr) зазначив, що переваги платформи очевидні: крім наочної демонстрації товару в ній є зручний мессенджер, в якому можна поспілкуватися з продавцем, задавши всі питання, що цікавлять. Купівля доступна в режимі «одного дотику» – для оплати досить просто натиснути на «check out». Інтерфейс програми простий і зрозумілий. Дана розробка кардинально змінює ландшафт роздрібної торгівлі.

У платформі також встановлений аналізатор настрою покупця, під час діалогу продавець може зрозуміти, як співрозмовник реагує на зустрічні питання, чи активно відповідає і цікавиться товаром. За словами Пола Даффі, така технологія є унікальною як для роздрібної торгівлі, так і для галузі електронної комерції в цілому. Використовуючи аналізатор настроїв, бренди більше не обмежуються звичайною аналітикою з підрахунком цифр і зведенням статистики, а застосовують весь спектр сучасних технологій для залучення уваги клієнта і утримання його інтересу.

За прогнозами Gartner, до 2020 року в усьому світі за допомогою сервісів доповненої реальності будуть здійснювати покупки 100 мільйонів споживачів. Ось чому по-справжньому «розумний» куратор на базі ШІ стане для брендів не просто привертаючим увагу трендом, а необхідністю.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Компанія Walmart відкрила Intelligent Retail Lab для тестування нових технологій

Доповнена реальність в ритейлі: як працюють «розумні» дзеркала

Коментарi