Рекламне агентство NCSolutions (NCS) оголосило в про запуск Sales Lift Metrics – нового сервісу по оптимізації рекламних кампаній. Він заснований на механізмах штучного інтелекту і на технології машинного навчання. Sales Lift Metrics надає щотижневі інкрементні показники продажів (динаміку зростання продажів), які використовуються рекламодавцями для підвищення ефективності рекламної кампанії в той час, поки вона ще активна.

Фахівці NCSolutions повідомили, що сервіс необхідно використовувати, в першу чергу, для оптимізації витрат на рекламу. Зробити це можна, проаналізувавши показники продажів в режимі реального часу. Так рекламодавці будуть точно знати рівень витрат на рекламу на комутованих каналах.

При рекламі consumer packaged goods (CPG, товарів масового споживання) від рекламодавців часто надходить запит на скорочення витрат на рекламу і оптимізацію результатів продажів, повідомив віце-президент NCS Карл Сполдінг (Carl Spaulding). До розробки Sales Lift Metrics фірми могли оцінити ефективність рекламної кампанії тільки після її завершення, і лише за підсумками проведення зробити висновки про те, як ефективніше побудувати кампанію в наступний раз. Зараз інформація, отримана в режимі реального часу, здатна принести величезну користь рекламодавцям, і максимально оптимізувати процес.

Служба Sales Lift Metrics розрахована на роботу з різними цільовими аудиторіями, вона оцінює ефективність рекламних форматів, а також те, наскільки ефективні різні рекламні тактики. Пілотним тестувальником якості роботи Sales Lift Metrics стала компанія Adobe. За словами представника Adobe, ШІ-платформа проаналізувала рекламну стратегію і видала рішення, яке стимулювало додаткові продажі.

«Розумні» компоненти платформи інтерпретують метрику в реальному часі, завдяки чому маркетологи отримують більш повне уявлення про ринкові показники. Sales Lift Metrics є частиною NCS Optimize Solutions Suite, в який входить NCS Purchase Data Metrics – автоматизований програмний інтерфейс для маркетологів. Вивчивши дані сервісу, компанії можуть отримати уявлення про обсяг товарів, які купують різні групи населення, а також підібрати рекламні пропозиції, актуальні для будь-якого сегменту аудиторії (виходячи з віку, інтересів, фінансових можливостей і т.д.).

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Simpli.fi використовує машинне навчання для оптимізації маркетингу

Real Page випускає AI Screening – алгоритм для індустрії оренди квартир

Коментарi