Microsoft анулює свої додатки Dynamics 365 Talent Attract і Talent Onboard з лютого 2020 року і замінить їх на LinkedIn Talent Hub для більш ефективної роботи спеціалістів відділу підбору персоналу. Про це компанія оголосила в своєму блозі 6 грудня.

Технічний гігант перейменував свій набір технологій HR в Dynamics 365 Human Resources. За словами представників компанії Microsoft, нова назва «відображає прагнення допомагати фахівцям з персоналу створювати керовані даними програми, які оптимізують досвід співробітників».

Dynamics 365 Human Resources трансформує звичайні робочі місця таким чином, щоб співробітники могли отримати максимально корисний досвід на основі всіх наявних даних. Нещодавно анонсоване програмне забезпечення LinkedIn Talent Hub для відстеження кандидатів через Applicant tracking systems або ATS забезпечить прозорість на всіх етапах процесу підбору персоналу: менеджер зможе відстежити, куди перейшов працювати здобувач, якими навичками він володіє, які курси закінчив недавно і т.д. І пошук співробітників, і планування співбесіди можна проводити практично одночасно.

Компанія Microsoft придбала LinkedIn в 2016 році за 26,2 мільярдів доларів, але з того часу ця соціальна мережа функціонувала фактично сама по собі, без втручання власника. У сучасному світі досить низький рівень безробіття, це змушує рекрутерів шукати інноваційні способи найму персоналу. Крім того, ця тенденція дає імпульс для розвитку рекрутингових платформ. LinkedIn, як досить відома соціальна мережа, виграє від цих чинників, як ніхто. Про доступність LinkedIn Talent Hub було оголошено ще у вересні 2019 року. У той же час компанія презентувала новий фірмовий мобільний додаток LinkedIn Recruiter і інтеграцію Talent Insights в LinkedIn Recruiter & Jobs. Програма LinkedIn Talent Insights, запущена в 2018 році, була розроблена для надання компаніям даних, важливих для розвитку галузі та визначення тенденцій в бізнесі. Платформа генерує два звіти: звіт про претендентів, який дає рекрутерам доступ до конкретних даних (в якій компанії працює талановитий співробітник), і звіт про діяльність компанії, що допомагає менеджерам з персоналу з’ясувати, як саме відбувається витік кадрів і який сегмент співробітників піддається найбільшому ризику.

Джон Джерсін (John Jersin), віце-президент LinkedIn з управління продуктами, прокоментував в прес-релізі на важливості всіх зазначених технологічних розробок і підкреслив, що робочі раніше інструменти сьогодні неспроможні. Фахівці з підбору та управління персоналом в даний час потребують більш інтелектуальних інструментах і нові способи мислення, щоб знайти правильного кандидата.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Цифрові перетворення Walmart в сфері HR

Основні навички сучасного персоналу для ефективної роботи з AI

Коментарi