Чи потрапить на ринок електронної комерції, монополізований Amazon, новий великий гравець? Компанія Microsoft поки не уточнює, чи викупить канадську інтернет-компанію Shopify, чи вкладе кошти в її розкрутку. За словами віце-президента Microsoft по роздрібним і споживчим товарам Шеллі Бренстен (Shelley Bransten) у технічного гіганта є певні плани щодо SaaS-платформи Shopify. Які саме – поки не повідомляється.

Історія Shopify почалася 15 років тому, коли засновники компанії поставили собі за мету створити онлайн-магазин сноубордів (оскільки наявні пропозиції на ринку їх не влаштовували). В результаті з’явилася платформа для створення електронних маркетів як для великих підприємств роздрібної торгівлі, так і для малого сімейного бізнесу. У 2018 році ресурс налічував 800 тисяч клієнтів, а його річний оборот становив 1 мільярд доларів, що еквівалентно 59% приросту в рік. Завдяки Shopify рітейлери і бренди можуть проектувати, налаштовувати і управляти магазинами, використовуючи відразу декілька рекламних каналів.

За словами головного операційного директора Shopify Харві Фінкельштейн (Harvey Finkelstein), місія компанії з самого початку полягала в успіху у торгівлі. Всі рішення, прийняті керівництвом, спрямовані на те, щоб Shopify стала універсальним інструментом рітейлерів, без якого вони не уявляють своєї діяльності. Продавати більше і працювати ефективніше – ось завдання Shopify, підкреслила Фінкельштейн.

Сьогодні платформа привертає все більше іменитих брендів. Раніше багато з них існували для споживача лише у межах торгових центрів, однак тепер вектор розвитку змінився: елітні бренди виходять в онлайн-середовище, в простір платформи, щоб надати клієнтам можливість купувати дійсно якісні товари. Деякі користувачі переходять на Shopify з більш традиційних е-комерс платформ. Зазвичай причиною переходу є простота застосування, цінова політика і гнучкість рішення. Деякі з брендів вперше потрапляють безпосередньо до споживача – і для них цей крок особливо важливий. У роздрібній торгівлі важливо не стільки ім’я і лого, скільки впізнаваність споживачами, можливість онлайн-покупки без кількох посередників і попередніх замовлень у магазинах.

В даний час конкурентами онлайн-платформи Shopify є такі компанії, як Redmond або Walmart. Причому, остання планує протягом п’яти років перейти на хмарну платформу Azure і Microsoft Office 365 (програмне забезпечення та послуги компанії), а тому є привабливим об’єктом злиття для Microsoft. Ще одна актуальна проблема для Shopify – це падіння вартості акцій компанії. Сталося це через те, що Instagram тестує опцію для рітейлерів, яка дозволить користувачам здійснювати покупки, не виходячи з додатку. Оскільки більшість роздрібних продавців будує рекламні кампанії, використовуючи Instagram (130 мільйонів «проплачених постів» щодня), розробники вже створили закриту бета-версію для 23 роздрібних брендів, в тому числі для Adidas, Burberry, Dior, H&M, Michael Kors, Prada і Zara.

Потенційна загроза Shopify в особі Instagram – це гра на тривалий термін. Не можна не враховувати цей ресурс у якості потенційного конкурента, оскільки інтерес клієнтів до здійснення покупок в соціальних мережах стає дедалі більшим. Якщо ж Microsoft придбає Shopify, то з великою ймовірністю компанії вдасться «захопити територію», якою поки що одноосібно володіє Amazon – сферу рітейлу і онлайн-ринку.

 

Читайте також:

Сфера рітейлу: AI скоротить витрати і збільшить продажі

Компанія Nosto створила корпоративний АІ-пакет для сфери моди і краси

Коментарi