Провідні рітейлери Fortune 500 вже кілька років активно застосовують технологію штучного інтелекту (AI) і машинної навчання (ML) для вирішення бізнес-завдань. Наприклад, Walmart і Costco аналізують свіжість і стан продуктів, а також час поповнення запасів в пікові для магазинів годинник за допомогою сучасних технологій.

Три провідних рітейлера Сполучених Штатів Америки – Walmart, Target і Costco – використовують можливості ШІ наступним чином:

  • Walmart має власну інтелектуальну ритейл-лабораторію;
  • компанія Target запустила власний додаток з описом продукції;
  • Costco тестує метод, заснований на ML, для відстеження запасу свіжих продуктів і скорочення відходів шляхом випічки рекомендованої кількості хлібних виробів.

Інтелектуальна роздрібна лабораторія Walmart – Intelligent Retail Lab – це магазин, оснащений тисячею камер, які передають інформацію про наявність та стан продукції, і навіть поведінку клієнтів. Камери відправляють дані для навчання AI. На підставі цих відомостей персонал покращує свої професійні навички, а керівництво магазину розуміє, які товари користуються особливим попитом.

Лабораторія здатна визначити, чи потрібно поповнювати запаси певних продуктів, коли покупці забирають їх з полиць. Також система відстежує зміну забарвлення шкірки бананів (що свідчить про їх псування), а потім сповіщає співробітників про це. Intelligent Retail Lab визначає, коли слід відкрити більше касових апаратів, перевіряє наявність кинутих кошиків з продуктами і багато іншого.

Target відома своєю роботою з технологією ШІ з метою стимулювання продажів. Корпорація купує невеликі технологічні компанії, щоб пропонувати нові послуги своїм клієнтам. Наприклад, недавно фахівці розробили алгоритм ML для зіставлення веб-сторінки продукту з іншими додатковими товарами, що рекламуються на цій же сторінці. Target використовує штучний інтелект, який «повідомляє» покупцям про перевагу інших покупців, тим самим стимулюючи їх до скоєння інших покупок. За допомогою ШІ Target прогнозує і порівнює окупність витрат на рекламу на телебаченні або Youtube. А в Target Beauty Studio клієнти практично взаємодіють зі своїми покупками, використовуючи доповнену реальність (AR). Ця студія доступна для відвідування з планшетів і мобільних пристроїв, тут можна віртуально «нанести макіяж» або «надіти» накладні вії. Target співпрацює з PerfectCorp, тайванською фірмою, що спеціалізується на машинному зорі. Вона відома своєю технологією картування обличчя, яка поєднує AI і AR.

Рітейлер Costco використовує машинне навчання для підтримки продуктивності відділу свіжої випічки. Costco відома тим, що списує всю свою непродану або не свіжу продукцію, через це витрати на виробництво є досить високими. З допомогою алгоритму прогнозування попиту від SAP AppHaus компанія вирішила цю проблему, і тепер менеджери постачають в магазини необхідну кількість одиниць товару. В даний час Costco впроваджує це рішення у своїх 500 пекарнях у США. Компанія також тестує аналогічні рішення в магазинах делікатесів і на фуд-кортах своїх магазинів.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Роль доставки в системі електронної комерції

Zara: як один із найвідоміших брендів в світі освоював галузь e-commerce

Коментарi