Фото: Starsky Robotics

Використання автономних вантажівок – не рідкість в даний час, однак логістичній компанії Loadsmart і розробнику «розумних» рішень для вантажних автомобілів Starsky Robotics вдалося зробити по-справжньому феноменальну подію. Вперше за всю історію «розумної» логістики вантаж був доставлений від пункту відправлення до місця призначення без участі людини.

За заявою представників двох компаній, інтеграція технології ціноутворення і узгодження навантаження на основі штучного інтелекту Loadsmart з API-інтерфейсом Starsky не вимагала втручання людини. Це наближає компанії до того, що в недалекому майбутньому все перевезення будуть здійснюватися без контролю з боку обслуговуючого персоналу.

Loadsmart підкреслюють, що змогли з’єднати свою мережу клієнтів з парком регулярних і самохідних вантажівок Starsky, інтегрувавши свій інтерфейс з Hutch API від Starsky. Тепер все вантажівки транспортної компанії можуть автоматично відправлятися без участі людини, а Loadsmart розширить свої можливості автоматизації, включивши опцію бронювання і адресного прибуття вантажів. Поєднання двох технологій дає можливість здешевити перевезення в цілому, скоротивши як витрати клієнтів логістичних компаній, так і відправників вантажу.

Генеральний директор Starsky Robotics Стефан Сельц-Аксмахер (Stefan Seltz-Axmacher) заявив, що вперше в історії перевезення вантажів відправкою будуть займатися не штатні співробітники, а віртуальні брокери – в даному випадку ті, які надані Loadsmart. Комп’ютерна програма знайде на складі необхідний товар, після цього він буде завантажений в фури і відправлений за адресою доставки. Всі вантажівки слідують за маршрутом без водія. Завдяки Hutch API відправку вантажів можна буде здійснювати на регулярній основі.

Під час першого автономного рейсу самохідний вантажівка Starsky Robotics виконав доставку кукурудзи в Гранд-Прері (Техас). За допомогою комп’ютерного інтерфейсу поставка була обрана і заброньована. За прогнозами фахівців, в майбутньому подібні відправки стануть звичними, а їх географія розшириться. Поки що масове впровадження такої технології ускладнюється відсутністю масштабного тестування. Зараз для виявлення можливих проблем над проектом працює команда інженерів з 6 чоловік. Вони управляють парком з 40 вантажівок, і до кінця року чисельність технічної команди планують потроїти. До кінця 2019 року по різних маршрутах відвантажень курсуватиме 25 вантажних автомобілів.

Автор: Марина Шост


Читайте також:

Логістичний стартап Sennder отримав від інвесторів 62 мільйони євро

GlobalTranz презентувала сервіс цифрового зіставлення вантажів – GTZamp

Коментарi