Фінансова компанія Ask Traders опублікувала звіт, який показав рівень доходу 30 найбільших світових брендів. У документі представлена ​​метрика з відображенням того, скільки бренди заробляють кожен день, годину, хвилину і секунду, а також порівняльна характеристика показників з тими, які мали популярні в минулому бренди, не існуючі в даний момент.

За останні 12 місяців у Великобританії відбулися глобальні зміни в сфері оффлайн-продажів. Такі представники ритейл-індустрії, як Poundworld, Maplin і Toys R Us оголосили про банкрутство. Однак онлайн-магазини Boohoo і ASOS, зміцнюють свої позиції. Ринкова вартість Boohoo перевищила показник Marks&Spencer завдяки рекордним різдвяним продажам.

Безумовним лідером офлайн-продажу є магазин Zara, розташований на Хай-стріт Кенсінгтон: він заробляє 714 фунтів стерлінгів (927 доларів) в секунду. З 2,9 млрд. одиниць товарів, проданих у 2019 році, бренд Zara зайняв перше місце за спот-прибутками (оплата готівкою). У відсотковому відношенні ця цифра еквівалентна збільшенню прибутку на 56% за попередні 12 місяців. Перші п’ять місць у рейтингу зайняли: Zara, H&M, Marks&Spencer, Primark і Debenhams. Також, згідно зі звітом, бренд ASOS приносить 86 фунтів стерлінгів (111 доларів) кожну секунду. У відсотковому еквіваленті ця сума дорівнює щосекундному збільшенню прибутку на 16%. За ним у рейтингу йде бренд N Brown (випускає одяг великих розмірів під торговими марками Simply Be і Jackamo). Він кожну секунду заробляє 29 фунтів стерлінгів (37 доларів).

Старший аналітик ринку Ask Traders Найджел Фріт (Nigel Frith) підкреслив, що майбутнє роздрібної торгівлі, незважаючи на прибуток магазинів, розташованих в найбільш економічно вигідних торгових зонах, все-таки в онлайні. В умовах цифровізації і дефіциту часу, а також з огляду на наявність в магазинах терміналів, споживачі все частіше купують в інтернеті. Ця тенденція на думку Фріта, збережеться в найближчі роки: покупки в онлайні – це зручно і швидко, особливо з урахуванням зайнятості жителів мегаполісів.

Сектор рітейлу розвивається, і для того, щоб бренди могли «вижити» в умовах жорсткої конкуренції, вони повинні давати споживачам можливість покупки в інтернеті, робити цікаві онлайн-пропозиції. Прикладом брендів, які успішно адаптувалися до сучасних тенденцій, є Zara і ASOS, а також вже згаданий N Brown. Аутсайдером галузі, схоже, стає Debenhams, який планує закрити 20 магазинів у Великобританії в 2020 році, а також бренд Matalan, прибуток якого в третьому кварталі відчутно зменшився. Під питанням Kingfisher і Mothercare – поки незрозуміло, чи залишаться вони «на плаву».

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Starbucks Pickup: приклад інтегрованого рітейлу

ASOS тестує інструмент доповненої реальності See My Fit

Коментарi