Walmart – один з найбільших рітейлерів США, стане більш «цифровим». Про це повідомив генеральний директор компанії Даг Макміллон (Doug McMillon). В даний час рітейлер тестує Intelligent Retail Lab в Нью-Йорку. Вона була відкрита з метою розвитку рекламних інструментів при співробітництві Walmart з малими брендами. У лютому 2019 року компанія викупила Aspectiva – стартап, який займається технологіями відстеження клієнтської поведінки і рекомендаціями по продуктам.

Серед інших нововведень Walmart: відкриття ветеринарних клінік при магазинах, а також онлайн-аптеки для тварин; запуск власних брендів, наприклад, серія меблів для дому MoDRN. Аналітики підкреслюють, що у багатьох відношеннях Walmart стає все більш схожим на Amazon, але цей процес взаємний. Наприклад, Amazon продовжує відкривати магазини з продажу продуктів харчування. Обидві компанії намагаються утримати свої позиції в ритейлі та онлайн-торгівлі.

Intelligent Retail Lab: новий етап для Walmart

Компанія робить ставку на технології незважаючи на те, що технічний директор Джеремі Кінг (Jeremy King) прийняв рішення піти з посади. Його роботу з розвитку продовжить старший віце-президент Фіона Тан (Fiona Tan). Всього кілька тижнів тому Walmart відкрив інтелектуальну лабораторію рітейлу (також відому як IRL або Intelligent Retail Lab) в Левіттауні, штат Нью-Йорк. Лабораторія оснащена «розумними» камерами останнього покоління, давачами та іншим обладнанням для пошуку, обліку та аналізу продажів товарів. Наприклад, камери можуть знайти перестиглий банан і відправити повідомлення продавцю про те, щоб він зняв некондиційний товар з полиці.

Генеральний директор IRL, Майк Ханрахан (Mike Hanrahan) підкреслив, що лабораторія рітейлу – це фабрика штучного інтелекту компанії Walmart. ШІ стане таким само перетворюючим інструментом для роздрібної торгівлі, як і онлайн-продажі. У Левіттауні тестуються ті інструменти, які в майбутньому допоможуть Walmart скоротити час, який працівники магазинів мережі витрачають на рутинні завдання. Співробітники матимуть можливість приділяти більше часу покупцям, відповідати на питання про товари, супроводжувати клієнтів по торговій залі.

IRL є продуктом «технологічного інкубатора» Walmart Store № 8 – онлайн-платформи, яка розробляє проекти для впровадження і розвитку мережі. Одні з останніх розробок Store № 8: простір віртуальної реальності Spatial & Jetblack, платформи для здійснення онлайн-покупок шляхом відправки текстових повідомлень.

В даний час Walmart активно купує роздрібні інтернет-бренди, багато з яких торгують спеціалізованими товарами, такими як спорядження для кемпінгу. Купівля таких специфічних брендів дозволяє компанії розширювати аудиторію і отримувати більше прибутку, оскільки дрібні рітейлери вузької спеціалізації реалізують свою продукцію за вищими цінами.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Доповнена реальність в ритейлі: як працюють «розумні» дзеркала

Подвійний удар Amazon: гігант e-Commerce має намір підкорити роздрібне офлайн-середовище

Коментарi