Венчурні фонди Pitango Venture Capital, Armat Group і Mangrove Capital Partners інвестували 15,5 млн.дол. в компанію Tailor Brands, яка займається розробкою AI для автоматизації процесу створення дизайну. Зараз система здатна самостійно створювати макети логотипів і різної фірмової продукції на основі наданих прикладів

Варто зазначити, що сьогодні за схожим принципом вже працює нейронна мережа Prisma від Google, яка здатна перетворювати фотографії в ілюстрації в різних художніх стилях. Однак, AI, розроблений Tailor Brands, може не тільки «перемальовувати» вже готові зображення, а й створювати власні, унікальні макети.

В майбутньому Tailor Brands планують розширити можливості AI до самостійного складання маркетингової кампанії в інтернеті і аналітики ефективності реклами. Крім того, будуть розширюватися функції в розробці дизайну. Так, з часом система зможе самостійно генерувати не тільки логотипи або макети для візиток, а й цілі бренд-буки для компаній.