Фото: moat.com

Компанія Oracle Data Cloud оголосила про те, що Рада з медійного рейтингу надала акредитацію MRC аналітичній платформі Moat Analytics за її здатність виявляти і фільтрувати помилковий трафік, наприклад, при рекламному шахрайстві. Такий вид обману практикується у мобільних додатках і становить загрозу як для власників додатків, так і для власників пристроїв.

Конфіденційність – пріоритетне завдання будь-якого інтернет-користувача. З огляду на кількість інтернет-операцій з фінансами, які відбуваються у світі кожен день, провайдери і постачальники мережевих послуг зобов’язані забезпечувати належний рівень безпеки смартфонів або пристроїв IoТ. Одним з ефективних рішень, спрямованих на боротьбу з мережевим шахрайством, є аналітична платформа Moat Analytics.

Щоб отримати акредитацію, Moat Analytics успішно завершила аудит своїх технологій, систем і процесів незалежними CPA, залученими MRC – незалежною американською компанією, що надає надійні аудиторські послуги клієнтам у всьому світі. Віце-президент Oracle Data Cloud Ден Фіхтер (Dan Fichter) повідомив про намір компанії сформувати надійне і безпечне мобільне середовище для будь-якого користувача. За словами Фіхтер, сьогодні телефон став критично важливим інструментом у боротьбі за увагу споживача. Для того, щоб мобільні додатки отримували фінансування, маркетологи повинні бути впевнені, що мобільн середовище безпечне.

Технологічна група Moat спеціалізується на розробці мобільних додатків, мережевих рішень, великих даних і машинному навчанні, паралельно виконуючи аналітичну роботу. Завдання команди, крім технічного супроводу – розпізнавання SIVT (Sophisticated Invalid Traffic) або викривленого, неправдоподібного трафіку.

З метою запобігання поширенню Sophisticated Invalid Traffic у додатках, компанія Oracle оголосила про запуск DrainerBot – операції щодо запобігання шахрайства, пов’язаного з мобільною рекламою. Під виглядом додавання вбудованої реклами користувацькі програми для Android заражаються вірусами. Ці «заражені» додатки споживають більше 10 Гбайт даних на місяць, завантажуючи невидимі для користувача відеоматеріали. Так, у США подібна систематична перевитрата трафіку загрожує користувачу збитками у сотні доларів на рік.

Генеральний директор MRC Джордж Айві (George Ivie) заявив, що платформа Moat Analytics від розробника Oracle Data Cloud дійсно якісно впоралася з поставленим завданням: виявлення і фільтрація SIVT. Згідно з визначенням MRC, складний недійсний трафік – це потік даних, ідентифікований за допомогою розширеної аналітики, наприклад, незаконно розміщені рекламні теги або текст, шкідливі програми, а також заблоковані з різною метою пристрої (крадіжка фінансів з банківської карти, незаконне привласнення авторського контенту з соціальних мереж та інше).

За даними eMarketer, у 2018 році американці витрачали більше трьох з половиною годин в день на користування смартфонами і планшетними пристроями, при цьому 88% часу йшло на використання додатків, а не на мобільні веб-браузери. Саме тому захист мобільних пристроїв – одне з пріоритетних завдань сучасного сектора онлайн-безпеки.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Vemity: проста в управлінні і доступна платформа штучного інтелекту для бізнесу

Digital Customer Experience від Verizone – цілодобовий сервіс підтримки клієнтів на базі AI

Застосування штучного інтелекту в інвестиційних дослідженнях і трейдингу

Коментарi