Компанія Nosto – лідер в області технологій персоналізації електронної торгівлі і штучного інтелекту (AI) для роздрібного збуту, випустила новий пакет Enterprise Personalization Suite для індустрії Fashion і Beauty Retail. Він просуває технології машинного навчання в електронному маркетингу. Дана пропозиція дозволяє отримати прогнозування обсягу продажів, а також автоматизоване відстеження модних тенденцій.

Рішення ідеально підійде для фахівців сфери рітейлу, оскільки дозволяє провести мікросегментацію ринку і визначити, якого товару, послуги або бренду віддає перевагу клієнт. Розробники підкреслюють, що дане програмне забезпечення персоналізує контент «під клієнта» за допомогою унікальної технології GraphQL.

Enterprise Personalization Suite стане незамінним помічником для підприємств, що займаються роздрібною торгівлею. Покупці, в свою чергу, отримають пропозиції, які повністю відповідають їх очікуванням і смакам. Додаток розрахований на швидке розгортання в більшості корпоративних платформ, які використовують функціонал Nosto. Цей аналітичний смарт-додаток створювався з метою аналізу купівельної поведінки.

Nosto надає рекомендації по придбанню товарів у реальному часі і персоналізований контент для утримання взаємозв’язку з покупцем. Запатентована технологія Ecommerce Intelligence Engine була розроблена експертами в галузі машинного навчання та фахівцями з обробки даних, а в останні роки її вдосконалили. Зараз Nosto пропонує корпоративним користувачам пакет Enterprise Suite для Fashion і Beauty Retail на платформах Shopify Plus і Magento Enterprise. Компанія також випустила інтеграційний картридж Salesforce Commerce Cloud. Ця пропозиція призначена для великих рітейлерів в індустрії моди і краси, виручка яких становить понад 100 млн. дол. на рік. На сьогоднішній день у Nosto налічується 2,5 тис. корпоративних користувачів.

Напередодні релізу компанія провела глобальний аналіз відвідувань споживачами роздрібних магазинів в грудні, січні та лютому (найбільш завантажені місяці року по кількості придбаних товарів). З’ясувалося, що всі споживачі залежні від реклами в соціальних мережах. Тож розробники наполягають на тому, щоб рітейлери просували товари в інтернеті незалежно від того, яке програмне забезпечення вони використовують.

Генеральний директор Nosto Джим Лофгрен (Jim Lofgren) повідомив, що використання ШІ для спілкування з клієнтами, зокрема, прогностичні алгоритми та інструменти оптимізації отримання прибутку, допоможуть великим підприємствам в сфері роздрібної торгівлі стати функціональнішими і слідувати сучасним тенденціям реклами та електронної торгівлі.

Цікаві факти від Nosto:

  • тільки 6% трафіку фешн-рітейлерів обумовлено платною рекламою в соціальних мережах;
  • 64% замовлень на модний одяг або взуття робиться через мобільні пристрої;
  • великі рітейлери продовжують лідирувати в порівнянні з невідомими брендами (розкручений бренд отримує 76% клієнтів з соцмереж, а маловідомий – 61%).

 

Читайте також:

Застосування штучного інтелекту в рітейл та eCommerce: очікування і реальність

Як за допомогою AI збільшити лояльність клієнтів до бренду

Автор: Олена Семенчук


Коментарi