Соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn оголосила про укладення угоди з придбання Drawbridge, платформи для ідентифікації особи, в якій використовуються технології штучного інтелекту і машинного навчання для надання рішень в області маркетингу, обслуговування клієнтів і забезпечення безпеки. Впровадивши технологію Drawbridge, соцмережа має намір підвищити привабливість реклами та рентабельність інвестицій для маркетологів.

Представники LinkedIn повідомили, що інтеграція такої технології в портфель продуктів LinkedIn Marketing Solutions буде корисна рекламодавцям. По-перше, завдяки кампаніям «Matched Audiences and Audience Network», підвищиться рекламне охоплення (збільшиться кількість користувачів, що переглянули рекламні пропозиції). По-друге, покращиться атрибуція – маркетологам буде простіше уникнути поширених помилок, оцінити результати кампаній LinkedIn, що запускаються на різних каналах і переглядаються з різних типів пристроїв.

Максимальне розширення аудиторії досягається шляхом підключення платформи управління даними (Data Management Platform) до Drawbridge Identity Platform. Внаслідок цього в три рази збільшується охоплення на мобільних пристроях, настільних комп’ютерах і підключених телевізорах. Крім цього в сервісі є можливість управління частотою показів реклами. Це допоможе уникнути непотрібних переглядів і вигоряння потенційного клієнта.

За словами представників компанії, на частку мобільних акаунтів припадає велика частина переглядів реклами, проте основна маса конверсій відбувається на звичайних ПК. Технологія Drawbridge об’єднує ефективність обох типів пристроїв. Рекламні пропозиції LinkedIn постійно трансформуються. У липні 2018 року компанія провела перегляд своєї платформи Campaign Manager для управління даними, звітністю та атрибуцією. На початку червня 2019 року соціальна мережа ввела подвійне таргетування (коли реклама повторно направляється тільки тим користувачам, які переглянули рекламну пропозицію). Генеральний директор Drawbridge Камакші Шивамакрішнам (Kamakshi Sivaramakrishnan) повідомила, що стратегія виявилася досить успішною і в даний час компанія максимально використовує можливості штучного інтелекту, щоб знайти персоналізований підхід до кожного користувача.

Експерти LinkedIn стверджують, що 78% маркетологів в сегменті B2B переконані, що рекламна платформа соціальної мережі – Marketing Solutions – ідеально підходить для взаємодії з клієнтами. За словами аналітиків, платформа «збільшила прибуток компаній-партнерів на 46%». Послугами Drawbridge користуються такі компанії, як Oracle, IBM, Salesforce, theTradeDesk і інші.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Як відповідати очікуванням клієнтів: дослідження компанії Dunnhumby

Сінгапурський стартап Saleswhale інвестував в маркетинг 5,3 мільйона доларів

Коментарi