Iterable, ведуча маркетингова платформа для багатоканального взаємодії компаній з клієнтами, провела анонс нових програмних продуктів і каналів на Activate – своєї щорічної маркетингової конференції. Постачальник інноваційних рішень продовжує розробку додатків і сервісів для маркетологів, і в березні 2019 року залучив інвестиції в розмірі 50 мільйонів доларів на розвиток платформи.

Маркетингова платформа Iterable дозволяє брендам створювати, проводити і оптимізувати багатоканальні кампанії з безпрецедентною гнучкістю даних. В даний час Iterable аналізує понад 1 мільярд подій в день, забезпечуючи популярним брендам зворотний зв’язок – персоналізовані споживчі відгуки.

Iterable анонсувала три нових програмних продукта: Teams, Catalog and Brand Affinity Scoring (Команди, Каталоги і Оцінка бренда).

Кваліфіковані і старанні співробітники – основа успішної діяльності будь-якої компанії. Щоб ефективно розкрити існуючий потенціал, організації повинні займатися масштабуванням бізнесу, наприклад, знайти нові канали збуту, організувати командну роботу. Саме для цієї мети Iterable створила програмний продукт Teams (Команди). Цей інструмент дозволяє налаштувати ролі і рішення для відділів, регіонів і продуктових лінійок (логічний ланцюжок продуктів, які розробляє і реалізує компанія).

Iterable також демократизує доступ до даних, дозволяючи учасникам Teams створювати персоналізовані блоки рекламного контента (наприклад, для роботи з цільовими групами в соцмережах і т.д.). Це завдання вирішує програмний продукт Catalog (Каталог). Застосовуючи його, маркетологи прораховують ймовірність покупки товару або відтоку клієнтів, ШІ-алгоритм проводить сегментацію аудиторії та визначає, яким клієнтам направити пряму розсилку, смс-повідомлення або рекламну пропозицію в соцмережах. А за допомогою Brand Affinity Scoring підводиться підсумок проекту, визначається ефективність всіх інструментів, задіяних у маркетинговій кампанії.

Крім програмних продуктів, Iterable виконала запуск чотирьох нових каналів: Mobile Inbox, Multi-App Push, Facebook Custom Audiences і Google Customer Match.

Mobile Inbox
Персоналізований контент-фід в додатку, який максимізує мобільну взаємодію з користувачем. Потенційний клієнт отримує рекламний контент у фоновому режимі в найбільш зручний для нього час.

Multi-App Push
За його допомогою бренд рекламує себе відразу в декількох мобільних додатках. Так підвищується конверсія і росте впізнаваність бренду.

Facebook Custom Audiences
Виконує ретаргетінг у Facebook, використовуючи можливості багатоканальної оркестровки (користувачеві показується реклама, яку він уже бачив, при цьому клієнт з великою ймовірністю купить рекламований товар або послугу, процес купівлі як би «диригується» маркетологом).

Google Customer Match
Розширює можливості взаємодії маркетолога і клієнта. Маркетологи орієнтуються на користувачів, що увійшли в свої облікові записи Google, незалежно від того, чи використовують вони YouTube, Search або Gmail.

Генеральний директор Iterable Джастін Чжу (Justin Zhu) підкреслив, що маркетингове зростання – це завдання всієї компанії. Використовуючи новітні програмні розробки, кожен постачальник послуг зможе зрозуміти, чого саме бажає клієнт, і як йому це забезпечити. Три основних компоненти, необхідних для отримання максимального результату – це кваліфіковані співробітники, дані і якісне виконання завдань.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

AI та маркетингові дослідження: п’ять основних інструментів для проведення опитувань

Автоматизація маркетингової діяльності підприємства за допомогою AI: основні способи

Коментарi