Fujitsu Laboratories оголосила про розширення своєї технології «широкого навчання» («Wide Learning») для оптимізації маркетингової стратегії компанії. Додаткова технологія може застосовуватися у виробництві, фінансовому секторі та охороні здоров’я.
Технологія Wide Learning є ключовим компонентом Fujitsu Human Centric AI Zinrai (людино-орієнтованого ШІ), що охоплює технології та методи штучного інтелекту в корпорації Fujitsu. У маркетингу технологія AI використовується для аналізу і прогнозування поведінки покупців і побудови моделей продажів. Такий спосіб аналізу дозволяє маркетологам зрозуміти клієнта, але визначити дії, що ведуть до стимулювання покупок, як і раніше складно.
Щоб усунути цю прогалину, Fujitsu розширила свою технологію широкого навчання, розроблену в вересні 2018 року, і представила нову техніку, яка визначає дії, що приносять великий відсоток покупців з мінімальною кількістю дій. Очікується, що новий метод спростить маркетингові операції за рахунок виявлення важливих клієнтів і одночасного автоматичного визначення оптимальних маркетингових стратегій.
На додаток до маркетингу Fujitsu також буде просувати цю технологію в інших областях, наприклад, в автоматичному управлінні машинами для зменшення кількості дефектів продукту, в автоматичному встановленні кредитних обмежень для запобігання дефолту і надання рекомендацій по фізичним вправам і дієті, щоб допомогти користувачам зберегти своє здоров’я.
В останні роки в різних галузях збільшується частота використання штучного інтелекту, отже, істотно підвищується ефективність роботи. У майбутньому, коли ШІ стане пропонувати найефективніший алгоритм для маркетингової стратегії, гарантовано відбудеться підвищення обсягів продажів і збільшення масштабів закупівель. При складанні планів взаємодії з клієнтами фахівці з маркетингу традиційно аналізують такі дані, як історії минулих покупок, а також оцінюють дії, які стимулюють користувачів здійснювати покупки. Однак набори даних часто містять більше 50 елементів даних, кожен з яких, в свою чергу, об’єднаний в квадрильйони потенційних комбінацій сегментів.
У минулому ефективні дії з продажу можна було оцінити тільки після вибору десятків сегментів із загального діапазону можливих комбінацій. Але тепер, з технологією Wide Learning, маркетологи швидше отримують ефективну комбінацію елементів даних, які збільшують ймовірність покупки для максимально великої кількості клієнтів (з мінімальним набором дій).
Wide Learning AI обчислює високопріоритетні комбінації елементів даних з усіх, навіть якщо обсяг даних, зазвичай необхідний для навчання, не отримано. Нова методика ще більше звужує «коло комбінацій». Особливості нової технології такі:
- Визначення ефективних сегментів клієнтів і дій.
- Вибір дії відповідно до цільового результатом.
У 2020 році Fujitsu планує використовувати цю технологію в своїй «Службі оперативного маркетингу AD Drive Intelligent Data Service FUJITSU», яка поставляє інтернет-рекламу. Крім маркетингу, Fujitsu також займеться аналізом взаємозв’язків між сегментами бізнесу і діями в таких галузях, як фінанси, охорона здоров’я та інше. Зараз технологія інтегрується в різні продукти і послуги компанії, щоб експерти могли презентувати її на початку 2020 року.
Автор:
Читайте також:
Інфлюенсери: маркетинговий тренд, який визнали успішним
Звіт Gartner: чотири найкращих технології для ефективного маркетингу

Цифрові перетворення Walmart в сфері HR
Інтернет-видання Global People опублікував інтерв'ю з Джеєм Портером, віце-президентом Walmart з цифрових комунікацій та роботи з персоналом. Експерт розповів, як гігантові ритейл-індустрії вдалося створити оптимальне поєднання потреб бізнесу з потребами клієнтів і співробітників, і які…
У Канаді запустять систему моніторингу прісної води
Канадська компанія Carl Data Solutions анонсувала запуск нового проекту – Fresh Water Data Commons – спрямованого на моніторинг та захист якості води. Полігоном для досліджень стане басейн річки Колумбія. Якщо рішення виявиться високоефективним, його зможуть…
Терміни доставки скорочуються: логістичний прогноз на 2020 рік
Транспортні гіганти світу борються за клієнтів, а експерти прогнозують ще швидшу відправку товарів. За попередніми прогнозами, найпопулярнішими способами отримання замовлень буде доставка «на наступний день» і «в цей же день», особливо в районах, близьких до…
Тренди 2020 року в eCommerce-design
Режим відключення яскравості дисплея, простий макет з великою кількістю порожнього простору і інклюзивний інтерфейс – ось основні дизайнерські тенденції в сфері електронної комерції. Аналітики вважають, що саме ці три особливості дозволять утримати увагу клієнта і…
Основні навички сучасного персоналу для ефективної роботи з AI
За версією інтернет-порталу Live with AI, основними навичками співробітників сучасних компаній повинні стати: критичне мислення, креативність, емоційний інтелект, емпатія, а також здатність до переконання і переговорів. При цьому на HR-менеджера покладається завдання щодо мотивування персоналу…