Запуск автомобільного сервісу на базі AI стартує в Японії і буде працювати за принципом Uber

Як повідомляється, в Японії існують дуже суворі правила щодо служб таксі – перевезення пасажирів дозволена тільки офіційним компаніям, що мають ліцензії на перевезення та власний автопарк. У той же час, практично у кожної з них є можливість оперувати замовленнями пасажирських автомобілів за допомогою додатків. Попит на існуючі інтелектуальні перевезення в світі вкрай високий через його зручність, тому представники Sony готуються до запуску відповідного сервісу вже в 2018 році.

Варто відзначити, що Uber користується великою популярністю за рахунок простоти, функціональності і комфорту, проте, як і будь-яка інша система, де задіяний людський фактор, все ще далекий від досконалості. В Японії враховують даний фактор, і, до тих пір, поки автомобілі Sony не стануть повністю автономними, ними буде керувати людина. У той же час, залучення сучасних систем AI значно поліпшить безпосередньо сам сервіс обслуговування і зробить його більш заточеним під вимоги як кожного окремого клієнта, так і служби-перевізника.

Планується, що штучний інтелект зможе аналізувати завантаженість автомобільних доріг в реальному часі і рекомендувати водієві найбільш короткий і швидкий маршрут. Крім того, система буде враховувати погодні умови, які можуть впливати на швидкість руху, а також відстежувати різні заходи, що проходять в місті і здатні ускладнити пересування. Подібний аналіз ситуації дозволить службам таксі не тільки успішно варіювати на дорогах, а й прогнозувати, в якій частині міста буде найбільший потік пасажирів, що вигідно і таксистам, і клієнтам.

Зараз Sony працює над укладенням договорів про співпрацю з найбільшими службами таксі з Японії: Checker Cab, Daiwa Motor Transportation, Green Cab, Hinomaru Kotsu і Kokusai Motorcars. Решта японські перевізники також зможуть приєднатися до системи. Планується, що всі вони будуть обладнані системами AI до кінця другого кварталу 2018 року.