Фото: techcrunch

Кенійська компанія Sendy, що надає послуги цифрового підтримки логістичним стартапам зібрала 20 мільйонів доларів в серії фінансування. Кошти надійшли від фонду Atlantica Ventures і торгового інвестиційного підрозділу японської автомобільної компанії Toyota – Toyota Tsusho Corporation. Зараз у Sendy є два головні конкуренти – нігерійський перевізник Kobo360 і східноафриканське логістичне підприємство Lori Systems. Ці компанії планували здійснити експансію логістичного ринку Африки, проте з останнім етапом фінансування Sendy збільшив значущість своєї конкурентної позиції на континенті.

У 2020 році компанія планує розширити сферу своєї діяльності і зміцнити конкурентоспроможність в Західній Африці, повідомив генеральний директор проекту Меш Еллойс (Mesh Alloys). В даний час у стартапу є представництва в Кенії, Танзанії та Уганді, чисельність автомобілів досягає 5 тисяч одиниць. Sendy пропонує клієнтам послуги електронної комерції, корпоративної доставки, а також доставки вантажів за списком клієнтів, в який входять такі компанії, як Unilever, DHL, Maersk, Safaricom і африканський інтернет-магазин Jumia. Додаток координує діяльність водіїв, що мають у власності транспортні засоби, через нього підтверджуються поставки вантажів, створюються метрики продуктивності і здійснюється управління платежами.

В основі моделі бізнесу і отримання доходів компанії лежить така схема: з кожної транзакції Sendy утримує певний відсоток, а також надає послуги страхування авто, страхування життя водіїв, обслуговування транспортних засобів і паливні кредити. Кошти, отримані в раунді фінансування, будуть спрямовані на найм нових співробітників і модернізацію існуючих технологій.

Керівництво компанії підкреслює, що вкладення грошей буде проводитися, насамперед, в оплату роботи команд з обробки даних та в діяльність інженерів. Існуючі послуги стануть ще більш клієнтоорієнтованими. Зараз перед інженерами Sendy стоїть завдання оптимізувати роботу найбільш функціональних вантажівок. У перспективі – створення центрів обслуговування транспортних засобів.

Фонд Atlantica Ventures, який фінансував Sendy, є відносно новим об’єктом венчурного капіталу для Африки, він був заснований в 2019 році. Його співзасновником є ​​компанія Aniko Szigetvari з Вашингтона. Вона підтвердила лідерство Atlantica Ventures і інформацію про те, що представники фонду займуть місце в раді директорів і візьмуть участь в стратегічному плануванні подальшої роботи Sendy. Конкуренції Sendy не боїться. У технологічному аспекті стартап набагато перевершує суперників, а відгуки про послуги тільки позитивні.

Вартість логістичних послуг на Африканському континенті відрізняється від цін на інших материках. Ця різниця відчувалася особливо сильно десять і більше років тому. Тоді дрібні стартапи були змушені формувати служби доставки фактично за власні гроші. На сучасному ринку все вирішують технології, на другому місці стоять інвестиції, і Sendy вдалося розташуватися в своїй економічній ніші так, щоб знизити загальні витрати на логістику, не втративши ефективності та рівня сервісу.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Проблеми в логістичному секторі Індонезії прискорюють розвиток галузі

CES 2020: FedEx і Walgreens про рішення для доставки останньої милі

Коментарi