Фото: us.jll.com

JiLL значно спростить щоденні трудомісткі завдання, наприклад, організацію зборів, пошук колег на території офісу, розклад руху корпоративного транспорту, подачу запитів на обслуговування, пошук вільного конференц-залу і т.д.

У той час як десятки мільйонів споживачів користуються послугами розумних домашніх помічників і додатками для смартфонів вдома і в дорозі, категорія таких самих віртуальних корпоративних помічників практично відсутня на робочих місцях. З JiLL підприємства розширюють свої можливості, отримуючи зручний інтерфейс управління і виконуючи повсякденні робочі завдання майже так само легко, як домашні справи.

Наприклад, JiLL можна попросити відправити повідомлення про збори всім співробітникам відділу або знайти вільну переговорну в будівлі в необхідний час. Директор JLL по цифрових продуктах Вінай Гоель (Vinay Goel) заявив, що діалогова платформа використовує набори даних про користувачів у просторі. На розробку покладаються великі надії, творці сподіваються, що незабаром вона стане єдиним ресурсом для сотень навичок, які допоможуть співробітникам підвищити продуктивність праці. Також Гоель підкреслив, що іноді навіть найпростіші робочі завдання можуть представляти складність, і тоді на допомогу приходить інтелектуальний помічник.

В даний час проводиться тестування JiLL, а в кінці року віртуальний помічник буде доступний для масового використання в США. У найближчі місяці підтримку пілотного проекту JLL забезпечить компанія Global Business Services P & G. Генеральний директор підприємства вже повідомив, що подібна цифрова технологія зменшить можливі внутрішні конфлікти між співробітниками, а також підвищити функціональність праці та організованість всіх учасників робочого процесу, від початкової ланки до топ-менеджерів.

JiLL – це перший авторський продукт, випущений JLL Labs, дочірньою компанією JLL. Він був розроблений командою інженерів-програмістів та експертами з інноваційним комерційним рішенням. Фінансування проектів забезпечує венчурний фонд JLL Spark. Експерт Gartner Брайан Кроп (Brian Kropp) підкреслив, що всі офісні співробітники хочуть, щоб їх робочий графік 9/5 був більш легким, і можливо це, в першу чергу, разом з цифровими технологіями. Недавні дослідження Gartner показують, що 67% бізнес-лідерів не зможуть стати конкурентоспроможними, якщо не переведуть свої підприємства на «цифровий» формат роботи. Аналітики називають оптимальною схему «підключи і працюй». У цьому випадку співробітники отримають доступ до таких корпоративних додатків, як календарі, системи бронювання, сервіси подачі запитів на обслуговування та інше. Розробники вже повідомили про намір постійно додавати на платформу нові сервіси.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Азіатсько-Тихоокеанський регіон активно впроваджує смарт-технології в HR

Як сучасні технології впливають на ринок праці Китаю: дослідження HKUST

Коментарi