Компанія Amazon запустила Amazon Moments – кросплатформне рішення, яке дозволяє маркетологам створювати кампанії лояльності з оплатою за дію (CPA), доступ до яких користувач отримує через додаток або веб-сайт бренду. Завдання даної API-платформи це стимуляція певної купівельної поведінки, слідом за яким користувач робить ту чи іншу дію на сайті або у додатку. Після чого клієнт сам обирає, яку винагороду отримати за свою активність. Це може бути конкретний товар або знижка на певний продукт, реалізований на Amazon.

Як приклад Amazon наводить таку ситуацію: якщо розробник фітнес-додатка знає, що користувачі купують його продукт і виконують 30 тренувань протягом певного періоду, їх можна стимулювати знову зробити покупку. Як правило, кращою винагородою є знижка на цей або аналогічний продукт, а також різноманітні системи накопичення бонусів/балів, які потім можна обміняти на реальні пожитки.

За допомогою Amazon Moments маркетологи можуть встановлювати дати проведення рекламних кампаній, додавати акційні продукти і пакети винагороди, налаштовувати рекламні повідомлення на цільовій сторінці (сторінці акції). Кампанії створюються у декількох регіонах, а винагороди доставляються особисто користувачам Amazon у 100 країнах. Ціноутворення в Amazon Moments побудовано за моделлю «оплата за дію», тобто, користувача винагороджують тільки тоді, коли відбувається якась дія.

Після того, як бренд застосує рішення Moments у своєму додатку або на веб-сайті, користувачі, які виконали обрану дію, зможуть отримати винагороду за лояльність на своїй сторінці аккаунта Amazon. Рішення усуває складності для розробників, представляючи заохочувальні програми у вигляді простої консолі самообслуговування. Ця консоль зручна і для маркетолога – в ній швидко налаштовуються рекламні кампанії, а спонсором винагороди виступає сам Amazon (немає необхідності шукати спонсорів акцій на стороні, залучати сторонні компанії і т.д.).

У числі бета-користувачів розробки: Washington Post, TikTok, Sony Crackle, Sesame Workshop і USA TODAY. Весь минулий рік вони тестували послугу. Наприклад, Sesame Workshop (відомий американський виробник дитячих телевізійних програм) використовував Moments, щоб стимулювати покупки всередині програми за допомогою електронних книг. Це збільшило чистий дохід компанії на 16%.

За повідомленням Amazon, ще один бета-користувач – сервіс потокового відео – провів за допомогою Moments кампанію, яка пропонує винагороду за використання додатка у розмірі 10 доларів, що призвело до двократного повернення передплатників. А розважальний додаток (і однойменний веб-сайт) збільшив чисельність регулярних відвідувачів на 291%, а кількість повідомлень в чаті – на 79%.

Таким чином, Amazon Moments пропонує маркетологам використовувати всі переваги кампанії лояльності без проблем, що виникають під час відстеження і виконання акційної програми. Рішення не вимагає від бренду ніяких даних про клієнтів, а розробникам потрібно менше тижня, щоб інтегрувати Moments у додаток або сайт.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Як за допомогою AI збільшити лояльність клієнтів до бренду

Компанія Nosto створила корпоративний AI-пакет для сфери моди і краси

Коментарi