Споживачі, переважно, недолюблюють онлайн-рекламу відомих брендів. У 2018 році 25% американських користувачів Інтернету заблокували рекламу на своїх пристроях. Замість цього вони охоче прислухалися до інфлюенсерів – лідерів думок в соціальних мережах. Більшість популярних блогерів відрізняються гарним смаком, особливим стилем. Вони здатні залучати велику аудиторію. Їх передплатники стежать, що носять інфлюенсери, куди їздять відпочивати і яку музику слухають. Саме тому маркетологи все частіше шукають можливість вплинути на клієнтів за допомогою реклами від імені популярних медійних особистостей.

З точки зору маркетингу соціальні мережі – це популярний і відносно дешевий рекламний канал. Відома людина просто реалізує початковий етап стратегії бренду, стимулює продажі, створює видимість популярності продукту в соціальних мережах. Компанії вибирають лідерів думок на основі розміру їх аудиторії, а потім обговорюють деталі рекламної кампанії, після закінчення якої фахівці відстежують ефективність реклами, ступінь її впливу на споживача. Якщо інфлюенсер не досягає поставленої мети, його можуть замінити на іншого. У разі успішної кампанії, маркетологи звертаються до блогеру повторно.

За останні кілька років багато лідерів думок стали професіоналами в рекламі і самі прагнуть співпрацювати з брендами. Дослідження, проведене за результатами 27 інтерв’ю з інфлюенсерамі і доповнене результатами аналітики проектів в області моди і краси показало, що блогери стають все більш перебірливими і відповідають далеко не на кожну рекламну пропозицію. Наприклад, деякі з них не рекламують продукти низької якості або те, що після тестування їм не сподобалося.

Рекламні компанії визнають, що впливові представники соціальних мереж розглядаються як амбасадори бренду, а не як рекламний центр. На прикладі рітейлера Asos можна зрозуміти, як блогерський маркетинг був поставлений на чолі стратегії бренду. Asos називає своїх інфлюенсеров інсайдерами. Вони відбираються фахівцями маркетингового відділу для реклами одягу, аксесуарів і товарів для краси і здоров’я. Після реалізації своєї інсайдерської програми кількість передплатників Asos в соціальних мережах збільшилася з 123 до 200 тисяч осіб всього за рік.

Один зі світових лідерів косметичної промисловості, компанія L’Oréal Paris дотримується аналогічного підходу, і уклала довгострокові договірні відносини з декількома впливовими блогерами. Бренд розглядає свій «відділ краси» як збори групи експертів і послів, які беруть участь в розробці нових продуктів L’Oréal, публікують керівництва з практичними рекомендаціями. Цей процес називається загальним поняттям спільний брендинг. За рік такої діяльності L’Oréal Paris збільшила кількість передплатників з 4,6 млн до 6,3 млн.

Безумовно, такий підхід пов’язаний з витратами. Розвиток стійких партнерських відносин з лідерами думок вимагає нових знань і досвіду у пошуку відповідних людей. Вони повинні володіти унікальним стилем, умінням вести переговори і орієнтуватися в існуючих потребах аудиторії. Для успішного переходу до маркетингової моделі, заснованої на відносинах з інфлюенсерамі, маркетологи повинні бути готові виділити потрібну кількість фінансових ресурсів і часу, щоб сформувати принципово нову маркетингову технологію.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Звіт Gartner: чотири найкращих технології для ефективного маркетингу

Стартапи в Індії активно освоюють відеомаркетинг

Коментарi