Індійський стартап Harabaag базується в Мумбаї і допомагає вітчизняним фермерським господарствам правильно організовувати збут продукції. За два роки віртуальна платформа проаналізувала дані 1,2 мільйонів фермерських господарств країни і подвоїла прибуток фермерів. Зараз стартап є мережею B2B для фермерів, виробників і продавців сільськогосподарської продукції, а також для експортерів і роздрібних покупців кінцевого продукту.

Засновником Harabaag є індійський підприємець Мохніш Шарма (Mohnish Sharma). Він займається агробізнесом шість років і за цей час вивчив дані фермерських господарств в 36 районах Махараштри. Це єдиний індійський штат, в якому в даний час активна платформа Harabaag. Найближчим часом планується розширити охоплення дії програми. За прогнозами аналітиків, через 2-3 роки Індію очікує стрибок в агротехнічному секторі і фермерський бум, тому стартап готується охопити північні штати країни.

Harabaag збирає дані про сільськогосподарські культури – типи вирощуваних культур, добрива і ресурси для кожного виду рослин, кількість вирощених і відправлених на експорт продуктів і т.д. Сервіс також відстежує сезонні тренди врожаю, відправляє своєчасні оповіщення фермерам і надає їм інформацію про угоди з покупцями. Після початку використання Harabaag, продажу фермерських господарств подвоюються, стверджують розробники. До листопада 2019 року планується залучити додаткові кошти на розвиток платформи.

Коли Harabaag з’явився, основною його метою була організація ланцюжка поставок, а також допомогу фермерам в отриманні доступу до альтернативних постачальників, дилерів і трейдерів. Якісно новий підхід до реалізації сільськогосподарської продукції скорочує втрати врожаю, які до недавнього часу оцінювалися ASSOCHAM в 2 мільйони крор рупій на рік. В даний час дилерська мережа Harabaag налічує 22 тисячі чоловік. Ці дилери поставляють фермерам добрива, пестициди, насосне обладнання та іншу сільськогосподарську продукцію. Платформа зіставляє фермерів і дилерів на підставі запиту та вимог до посівних матеріалів і т.д. Такий спосіб ведення бізнесу знижує витрати на утримання ферми, сприяє підвищенню врожайності. Найближчим часом Harabaag планує надати клієнтам послугу «визначення можливостей цільових продажів» і запустити лінію сільськогосподарської продукції та техніки.

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Стартап Easy Rice: штучний інтелект визначає якість рису

Як штучний інтелект застосовують у тваринництві

Коментарi