Час в будь-якому бізнесі – це істотно важливий ресурс, і зараз вже нікого не здивувати ШІ-інструментами для допомоги HR. У світовій практиці користуватися «послугами» штучного інтелекту можуть не всі компанії, а тільки ті, у яких є бюджет на подібні інновації.

Наприклад, DBS Bank (віртуальний банк в південно-східній Азії) використовує можливості AI для глибокої взаємодії з потенційними кандидатами на початковому етапі. У банку використовують чат-бота на базі штучного інтелекту, який не тільки економить час менеджерів, але і використовується новими співробітниками для розшифровки посадових інструкцій.

Чат-бот Jim (Джим) був розроблений у співпраці з сінгапурським стартапом strike.ai. Джим допомагає підбирати персонал, веде облік анкет кандидатів та в цілому оптимізує процес першого етапу найму. Програма доступна для взаємодії в режимі реального часу 24/7. В середньому вона економить рекрутерам до 40 людино-годин на місяць, а час, який витрачався для обробки документації та зустрічі з кожним претендентом, скоротився на 75%. Також при використанні ШІ-систем і HR-ботів виключається упередженість і дискримінація за расовою або статевою ознакою.

Ще один приклад використання штучного інтелекту в роботі департаменту HR показала індонезійська логістична мережева компанія Go-Jek. Вона спеціально купила невелику фірму, яка постачає послуги розробки ШІ-додатків. І фахівці створили чат-бота для спілкування з претендентами на роботу в Go-Jek.

Тільки 37% керівників HR-департаментів великих компаній відчувають в компанії потенціал до самостійних перетворень у рекрутинговій сфері. Більшість, при наявності коштів, використовують інноваційні технології та сучасні інструменти, такі як чат-боти або спеціальні програми обліку.

Нещодавно компанія IBM повідомила, що штучний інтелект замінив 30% персоналу відділу кадрів. Решта працівників виконують роботу більш якісно і більше взаємодіють з претендентами. Крім практичної функції, ШІ виконує також прогностичну: він з точністю 95% пророкує, які співробітники найближчим часом звільняться.

Протягом усього робочого циклу компанії ІІ в HR-секторі виконує такі завдання:

  • сортує резюме відповідно до потреб роботодавця;
  • автоматично відповідає на найпоширеніші питання;
  • проводить відео-інтерв’ю (потім ШІ-система аналізує результат бесіди і надішле запрошення на особисту співбесіду);
  • тестування персоналу (кваліфікаційний іспит, оцінка результатів тесту);
  • поліпшення комунікації з персоналом (за рахунок зняття з HR-менеджерів частини обов’язків по виконанню рутинних завдань).

Автор: Олена Семенчук


Читайте також:

Компанія Tech Mahindra презентувала HR-помічника – робота-асистента K2

HR-стартап nTalents: ШІ відбирає співробітників за ступенем розвитку їх когнітивних навичок

Коментарi